من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

1. #سگ تو روح ال سعود

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

ب نظر من خدا جور دیگه ای نمی تونه بگه ای مردم پولتونو ندین ب عربستانیای وهابی ک با پول مسلمونا و شیعه ها بمب بسازه و بخره وببره بندازه رو سر یمنی ها و بحرینی ها.جور دیگه ای نمیشه ب مردم بگه ک ای مردم اگه مسلمونین یکاری کنین عربا حداقل با پول خودتون بمب نریزه رو سر شیعه های کشورای دیگه . خدا اگه نعوذبالله بیاد زمین بگه مردم پولتونو ندید ب عربا بازم مردم میگن نه فلانی 8 بار رفته من 5 بار من باید پوزشو بزنم15 بار برم ای خدا شر این جور مسلمونا رو ع سر مسلمونا کم کن ک بی عفلی یه سری چ بلاها ک سر مسلمونای دیگه نیاورده

#سگ تو روح ال سعود     همچین هشتگی نیس ولی کاش بوود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
Gift

نظرات  (۲)

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ علیرضا توحیدی
چقدر عصبانی :|
:))))
+ خیلی خوشحالم که اومدین :)
هم بلاگ، هم وبلاگ من :)))
پاسخ:
130nafar mordan 300 nafar gom shoodan asabani nabasham:(
salaaaaaaaam mamnanam :)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۵:۴۶ ............. .....
سلام...
وبلاگت خط خطیه ...
چیزای جالبم توش زیاده ...
دستتون درست، ان شاءالله واسه خدا بنویسید، ما که نتونستیم !!!
پاسخ:
خیلی مچکر جناب وبلاگ شما ک عالی بود :)