من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

2. به کوهی ابر زاینده پوشانده :/

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ


از اندوه باطل رها شو مسیر جهان دوره گردیست

به چشمان نمناک مهتاب زمین لکه ای لاجوردیست

تو پیدا شو که باغ دریاگلی جز تلاطم ندارد

من از عمق شب مینویسم که شاید طلوعی برارد

من دهانم-چارتار :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
Gift

نظرات  (۳)

۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ علیرضا توحیدی
از اندوه "باطل" :))))))))
+ من شرمنده‌م :)))
پاسخ:
man sharmande taram be jan bacham matn az site text music copy shoode va manam az aval haminjoori  gosh kardam
mochakeram
۰۸ مهر ۹۴ ، ۰۰:۴۸ علیرضا توحیدی
خب از اندوه باطل رها شو و ادامه ی شعر منظور اینه که غصه نخور، دنیا ارزششو نداره :))))
پاسخ:
اره اره من فک میکردم میگه از اندوه باطن ینی اندوه داخلی دروونی و ع این صبتا :)))
:) congratulation miss
پاسخ:
hiiiiiiiiii mr hapy kardi maroooooo :)))