من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

4. خالم یکم خلاقه

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ
مکالمه خالم و من
خاله معدم درد میکنه بدجور.               خب دایمیتیکون بخور
کدوم ؟همون جویدنیه؟                         اره اره              
میخورم .میزارم حل میشه میخورمش .              فایده نداره ک .باید با بذاق دهن قاطی شه
پ چیکا کنمش نمیتونم بجوام:(                      هوووووم؟خب تف کن تو قاشق یعد قرصو بنداز توش حل بشه اینجوری یا بذاق دهنت حل میشه
0_o
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
Gift

نظرات  (۱)

۱۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ علیرضا توحیدی
:|
پاسخ:
:/