من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

10.مثلا ما شیعه ام هسیم

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

چیشد ؟ چرا ملت صلح طلب نرفتن جلو سفارت نیجریه  شمع روشن کنن ؟ چرا برای نیجریه دعا نمیکنه کسی؟ چرا پست نمیزارن که آی شیعه های نیجریه ما با شما همدردی میکنیم؟ دیدین اون شمع روشن کردنا و هشتگای پِرِی فرانسه الکی نبود.دیدین همه چی تو این کشور خوشگل ما برمیگرده به اتاق فکر تو اون ور دنیا .دیدین خون پاریسی ها رنگی تر ازشیعه های نیجریه بود برا ملت شیعه خودمون.راسی از اون ور دنیا کسی پیام تسلیت برا شیعه ها فرستاد؟ ما که ع صب تاحالا پیامی از طرف جناب اقای ظریف و اقای روحانی برای تسلیت به نیجریه نشنیدیم.خدا کنه یکی یادشون بندازه اونا شیعه بودن صد نفرم نبودن خییییلی بیشتر بودن.

#pray for nijerie

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
Gift

نظرات  (۵)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ مترسک ‌‌
ولی ظریف با وزیر خارجه نیجریه تماس تلفنی داشته و قول همکاری هم به دولتشون داده ها :|
پاسخ:
بله تماس ک گرفتن ولی مث فرانسه زحمت تسلیت گفتن درست رو نکشید .اونا شیعه بودن باید ابرومندانه تر تسلیت گف بهشون .مگه غیر از اینه؟مگه برای کشته شده های فرانسه اینجوری تسلیت گف؟
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ علیرضا توحیدی
چی بگم! :|
پاسخ:
راهنمایی کنین .ببینم اشتبا فک میکنم یا نه !!!!
۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ مترسک ‌‌
ولی به دولت فرانسه قول همکاری نداد؛ به نظرم ارزش همکاری در جنگ با تروریسم از یه پیام تسلیت بالاتر باشه؛ تسلیت رو همه میگن اما همکاری رو فقط رفیقت می‌کنه؛ اونه که ارزشه، بله...
پاسخ:
اون که صد البته ولی چ کشوری با ایران همکاری کرد برای جنگ با تروریسم. فرانسه ؟ فرانسه که حتی یه دونه از قرار داد هاشو با داعش قط نکرد؟
تسلیت گفتن به کسی که خودش تروریست درست کرده واجب تره یا اونایی که میخوان با تروریست بجنگن ؟

۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۱ مترسک ‌‌
دیپلماسی رو نباید به دید احساسی بهش نگاه کرد، آداب خودشو داره، نمی‌شه به رفتار و گفتار یک دیپلمات مثل افراد عادی نگاه کرد؛ می‌تونی توی صورت دشمنت لبخند بزنی اما بگی «هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکن» تا وادار شه ازت معذرت‌خواهی تمام قد بکنه؛ اینم همونه منتها از یه بُعد دیگه...
پاسخ:
من چیز زیادی از این دیپلماسی نمیدونم ولی هر کسی دیگه ای جای این اقای دیپلمات ما بود یه تسلیت درست به هم مذهبیای خودش میگف نه اینکه تا کمر برای دشمن دولا بشه و بشون لبخند بزنه .اونا شیعه بودن .احساسی نگاه نمیکنم ب قضیه دارم انسانی نگاه میکنم .خون فرانسوی ها رنگی تر نیجریه ای ها نیس .بنظرتون تسلیت گفتن به رابطه ی ایران و امریکا ضربه میزنه؟

۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۴ مترسک ‌‌
کلاً نخوندی کامنتمو :| میگم به نیجریه قول همکاری داد ولی به فرانسه نداد، ارزش اون از این بیش‌تره، چه ربطی به آمریکا داره؟ :| وقتی (به نیجریه) گفته کمکت می‌کنیم یعنی شهروند تو، شهروند منم هست و منم هواشو دارم، چی از این بالاتر؟
(اگه لطف کنی بادقت حرفامو بخونی ممنونت میشم) :|
پاسخ:
من با دقت خوندم ولی فکرم رفت اونجا که به فرانسه قول همکاری داد تا با داعش بجنگه .اگه یادتون باشه ظریف گفت با ما فرانسه و بقیه کشورها همکاری میکنیم برای از بین بردن داعش .
اصلا اگر فرض رو بر این بگیریم که رفتار اقای ظریف جلوی نیجریه ام مث فرانسه بود مردم کوشن؟اون مردم دلسوزی که اون شب جلو سفارت فرانسه شمع روشن کردن و از ته دل و خلوص نیت پِرِی میکردن برای فرانسه اونا کوشن؟ خداییش رو بخوایم حساب کنیم شیعه همیشه مظلومه