من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

12.و الزایمر بهترین راه برگشت به عقب:)

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

 میگن ادم که پیر میشه بهترین حالتی که میتونه برای خود اون فرد پیش بیاد اینه که آلزایمر بگیره . برای اطرافیانش ممکنه بدترین اتفاق باشه ولی واس خود اون فرد عالیه .معمولا اون فرد برمیگرده به بهترین دوران زندگیش و فقط اتفاقات اون دوره رو یادش میاد .فک میکنه تو اون دورانه .حتی اگه ادمای اون دوران الان زیر یه خروار خاک باشن اون فرد اینو نمیتونه درک بکنه و فک میکنه اونا زیر یه خروار خاک نیستن ویکی ازاطرافیانشو جای اون فرد که زیر یه خروار خاکه جا میزنه .یجورایی بر میگرده به گذشته .همون سفر در زمان که خیلی ها ارزوشو دارن
البته شاید یه نفر بدشانسی بیاره و تالاپ بیفته تو بدترین قسمت زندگیش و تااخر عمرش ام توهمون قسمت بمونه.ینی یه چیزی مث یه کابوس مادام العمر یا یه فیلم ترسناکه اکشن با یه عالمه زامبی که اصن قصد تموم شدن نداره.
همش برام سواله ک اگه من یه روزی پیر بشم اگه الزایمر بگیرم میفتم تو کدوم دوره زندگیم .هرچی فک میکنم هیچ دوره از زندگیم نبوده تاالان ک بهش تعلق خاطر داشته باشم.منه22 ساله وسط جوونی استم و هیچ احساس جوون بودن نمیکنم .میترسم ازاینکه الزایمر منو برگردونه به بدترین دوران زندگیم . مثن سال 94 . مثن پاییز 94. مثن هی ابان 94 تا اخر اذر 94 برام تکرار شه :(
خدایااگه قراره این اتفاق بیفته بیا و معرفت بزار قبل این اتفاق منو به بدترین شکل ممکن ببر پیش خودت .حتی بنداز تو موتورخونه جهنم ولی به این روزا برنگردم باز.توروخدا:(

 +تو خانواده ما اکثر اونایی ک پیر میشن یا سرطان میگیرن یا الزایمری میشن .ازاین فک و فامیل چیزی بجز شر و آفت به ما نرسیده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
Gift

نظرات  (۳)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۵ علیرضا توحیدی
:|
:)))
پاسخ:
^_^
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ علیرضا توحیدی
+ بعضی وقتا حس می‌کنم اگه کامنت نذارم اصلا، خیلی کار سر و سنگین‌تری کرده‌م :)))
پاسخ:
نه نه اشتبا فک میکنین .من اینجا دلم به شما گرمه اقای توحیدیِ گُـــل^_^
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۶ علیرضا توحیدی
:ذوقمرگ :دی
پاسخ:
:)) me too