من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

بعد 5 ساعت ؛ نوبتم شده رفتم تو اتاق دکتره بش میگم جناب من نفخ معده دارم به شدت .و شرایطم رو توضیح دادم . اون جناب فقط نیگام میکرد و میخندید . بعد جواب نگاهای متعجب منو میدونین چی داد؟
میگه اخه میدونی ؛ یه اقایی اومده بود پیش من میگف اقای دکتر من شبا ساعت 2 بلند میشم ُ یه (ببقشید گلاب ب روتون) بادگلویی میکنم که کل خونمون میلرزه .بعدم قاه قاه قاه خندید
+مکالمه من با یه اقای دکتری با مدرک فوق تخصص گوارش :/ چرا باید ویزیت از من بگیره که اینو برام تعریف کنه ؟ اونم بعد 5 ساعت نشستن تو نوبت.
+تازه اخرشم سرشو گرف تو دسشو گف خانوم من خوابم میاد خستم ایشالله که خوب میشی. چارتا چیز تو دفترچم نوشت ُ دکمه روزد یه خانومی گف شماره ی 25 دکتر صـــــــــــــــادقی و یه خانوم پرید تو اتاق.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
Gift

نظرات  (۵)

:|
اینجور دکترا رو باس همون چراغ قوشونو بفشاری درون حلقشون!!!!
پاسخ:
نه چراغ قوه داش نه گوشی نه دسگاه فشار هیچچچی نداش فقط تونسم بش چن دیقه نیگا کنم
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ اسی بولیده
واقعا که :/
پاسخ:
بله واقعا کـّه :/
مطمئنی دم در ورود نوشته بود مطب دکتر!؟
میترسم خدایی نکرده جای دیگه ای اشتباهی رفته باشی:|
پاسخ:
والا اونو که مطمئنم ازز تیمارستانی جایی اورده بودن ولی اونجا نوشته بود فوق تخصص گوارش :(
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ نرگس جوان
شما هم میگفتی اقای دکتر من 5 ساعت اونجا ننشستم ک شما برام از مریض قبلی بگی و بعدشم خوابت بگیره! یکم میترسوندیش ک ادب شه:/
پاسخ:
من شوکه بودم خیل شوکه . فک نمیکردم در مورد مریضیم انقد شاد و خوشحال صبت کنه :/خیلی هم خسته بود نمیتونس بترسه حتی

براش دعا کن(:

پاسخ:
اون دیگه خوب نمیشه :)