من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

توی این یک دوسال اقادامادای زیادی تو زندگی اطرافیان نزدیکم اومدن. شوهر شیما ،افسان، بهار ، ساناز ، مرجان ، فائزه، اون یکی فائزه ،مریم ، مژگان . شوهر خاله کوچیکم. اق دایی خودم . خیلی اقا داماد دیدم تو این یه سال ولی به هیچکدومشون حسی که به این داماد جدید دارم نداشتم .میدونید ادم می مونه ذوق مرگ بشه یا دق مرگ .و چه دوراهی سختیه که ادم ندونه با خودش چن چنده
+گفتم داماد یاده اهای اقای داماد مارتیک افتادم عالیه:)
+سال پر دامادی رو دارم میگذرونم . کی میگه امار ازدواج کم شده :/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
Gift

نظرات  (۵)

نوبت خودتون هم میرسه
پاسخ:
اتفاقا اولین دامادش قرار بود خودی باشه که به لطف خدا نشد:)
ایشالا با وصلت خودتون این سال ختم به بخر بشه :D
پاسخ:
بلا به دور :)
اونام گول خوردن بزا یکی دوسال بگذره میفمن وجدانا 20-21 سالگی دیگه الان سن ازدواج نیس
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۴ علیرضا توحیدی
:)))) این دهه هفتادی ها واقعا حالشون خوش نیست :))))) یعنی تا رسیدیم به دهه ی نود - که یعنی دهه هفتادی ها رسیدن به حدود 20 سالگی و اینا - سن ازدواج در حدود پنج شیش سال کاهش یافت :))))))
پاسخ:
اره والا بضیاشون زیادی سرخوشن اخه چ وضیه :/ مگه کسی دنبالشون کرده
خو اگه قراره بلابه دور باشه چرا میخند!؟ :D
دخترم دخترای قدیم!!!!
پاسخ:
میخندم به روزی که بلا نزدیک بشه و کاری ع دس ما برنیاد وچه خنده بازاریه اون روز:)))
برو اقا برو درخونتون بازی کن :))
۰۴ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۳ اسی بولیده
من میگم کم شده !!
پاسخ:
ولی من میگم کم نشده عزیز جان زیااادن زیاااااااد