من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

19.قِل قِل قِل میاد پایین خودش

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ
کی میگه گریه نشونه ضعفه . البته شایدم درست باشه ها نشونه ضعف باشه ولی هیچ بنی بشری نمیتونه بگه من ضعیف نیسم. هیچ کسی کاملا قوی نیس .همینکه یکی عصبی بشه و داد بزنه نشونه ضعفه که ینی نمیتونه صداشو کنترل کنه.همین که یکی عصبی میشه و محل رو ترک میکنه نشونه ضعفه که ینی نمیتونه اونجا بمونه و خودشو کنترل کنه. همین که یکی موقع عصبانی بودن یا تنها بودن زنگ میزنه و با یکی صحبت مکنه ینی ضعیفه و نمیتونه تنهایی اون شرایطو تحمل کنه . همین که یکی عصبی میشه و میره تو اتاقش ینی ضعیفه و...
کسی ام ک گریه میکنه فقط نمیتونه جلوی اشکاشو بگیره.اون  "گریه اووو"  و  "بچه ننه" و "لوس" نیس. از اشکاش استفاده ابزاری نمیکنه .شما نمیدونین که بعضی وقتا واقعا کنترلش دس ادم نیس . بیاین باشون مهربون باشین .

+بنده به شخصه میتونم 3 روز گلاب ب روتون ... ولی 3 دیقه نمیتونم اشکمو نگه دارم . واقعا نمیتونم . انگار چش من جا اشکی نداره . اشک همون موقع که تولید میشه صاف میاد پایین.و گلوم هم جا بغضی نداره بغض در همون مرحله تولید سریعا عرضه میشه به بیرون و منفجر میشه . تقریبا این کار روزی یک یا دوبار انجام میشه و اگر نشه.... نه نداریم که این اتفاق حتی یه روزم نیُفته .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
Gift

نظرات  (۱)

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۴ سید ظهیر
حالا همه جا باید جار بزنی که روانشناسی خوندی؟ :|
انواع ضعف از نگاه گیفت :دی
پاسخ:
جار نزدم که تازه روان شناسی صنعتی خوندم روانشناسی که نخوندم
بعله اینم یکی از سری نظریات گیفت بود:))
و از نظر غیر علنی تونم خعلی مچکر استم شمام برگردی سایتتو یه سر سامون بدی بد نیس ها