من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

20.مامانم معلم قرانم بود تو مدرسه

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

یدفه خیلی ناراحت و غمگین و افسرده و دنیا به اخر رسیده و اسمون به زمین اومده و اینا بودم نشستم تو اتاقم سه بار قران باز کردم دوبارش یه ایه اومد.این اومد که  : وما شمارا از غم نجات دادیم همانگونه که اهل ایمان را نجات دادیم.و یاد ار زکریا را که گفت بار الاها مرا تنها مگذار.... کاملا اتفاقی این اتفاق افتاد ها :/ واسم خیلی جالب بود که خدا دقیقا حرف دلم ُ انگار شنیده

یه بارم همینجوری اومدم معنی یه ایه رو بخونم ببینم معنی قران جالبه خوندنش یانه . سوره اعراف بود فک کنم ایه چهل. نوشته بود که مثن وانها که کفر ورزیدند به ما ونشانه های مارا تکذیب کردند به بهشت نمیروند(یه چیزی مث این معنی بود دقیق این نبود ها ) اخرش نوشته بود که به بهشت وارد نمیشوند مگر وقتی که شـُتـُر از ته سوزن خیاطی رد ششود :/ 

یبارم قران ُ باز کردم چی اومده باشه خوبه ؟ خدا فرموده بودند که : وَ الله ُ یَعلَمُ و اَنتُم لا تَعلَمون :/   قشنگ بهم گف تو نفهمی ، نمیفهمی :/

+معمولا هیچ وخت قرانُ کامل نمیشینم بخونم هردفه باز میکنم قرانُ هرجا اومد همونو نگا میکنم با معنیش. خیلی حال میده سوره ها و ایه های اتفاقی خوندن :))

میگن تو جوونی قران بخونی ،قران ا گوشت و پوستت یکی میشه و تو دوران پیری کمکت میکنه . فقط تو جوونی این اتفاق میُفته .مگه ادم چن وخت میتونه جوون بمونه؟یهو به خودمون میایم میبینیم تموم شد :(


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
Gift

نظرات  (۱)

کاملا به استخاره و تفأل اعتقاد دارم ولی به شرطی که اهلش انجامش بده
یک بار سر یک کتابی این اتفاق برام افتاد اولش شوکه شدم بعدش فهمیدم که چون اون صفحه زیاد باز و بسته شده صحافی کتاب خراب شده و همش اون صفحه میادش :)
مامان منم معلم دینی عربی قرآنه ولی خوب هیچ وقت نشد معلمم باشه چون پسرم :)
پاسخ:
خخخ نه من که اهل تفال نیسم برا من شانسی بود وکاملا اتفاقی . قران ما کاملا صفحاتش صاف و صوفه هیچیش نی:))
بعله داداشای منم نتونستن شاگرد مامانم بشن:)