من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

21.اصن انگار مازوخیسم گرفتم

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ
مثن یه پنج شنبه نشسته باشی بعد یادت بیاد عه امروز عقد یه دوس وبلاگیته :) بعد بشینی براش دعا کنی که ایشالله زندگیش پر شادی های یهویی باشه مث همین ادمی که یهویی توزندگیش پیدا شد
بعد جمعه بشینی یهویی دایی کوچیکه زنگ بزنه بگه کار عروسیش ردیف شده برا یکی دو ماه دیگه سالن گرفته :)
بعد شنبه بشینی فک کنی که ای بابا لباس نداریم که چیکا کنیم چیکا نکنیم ، یهو اس بیاد رفیقت بگه فردا بیابریم لباس شیرینی خورون بگیریم اخر هفته جشنمونه توی اسفندم عقدمونه:)
بعد یهو میبینی ااااا این همه بهونه واس خوشال بودن داری که هرکدومش میتونه تنهایی خوشالیه یه سال ادمو جور کنه بعد مث چی کِز کردی نشستی گوشه اتاقت هی هندزفری میکنی تو گوشت چرت و پرت گوش میدی :/
+خدا هتریک کرد برام ولی نمیدونم چرا فایده نداره تو حالم :(
+شاید اگر یه ابجی ای چیزی در بساط داشتیم وضع و اوضامون اینجوری نبود :/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
Gift

نظرات  (۳)

۰۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۹ علی رسولان
گاهی اوقات اتفاقای خوب باید مستقیم واسه خود آدم پیش بیاد
هر چند برای عزیزان آدم هم خوبه این اتفاقات
پاسخ:
من مطمئنم اگه اتفاقای خوب برای من پیش بیاد همش ناراحتم که چرا برای عزیزام این اتفاق نیفتاد . چن بار تاحالا این اتفاق برام افتاده چه تو قرعه کشی برنده شدن ورس پاس شدن گرفته تا اتفاقی حساس زندگی . هیچ وخ نمیتونم درست از چیزی لذت ببرم انگار
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۲ علیرضا توحیدی
هتریک :))))))))
+ منم خیلی دوس داشتم یه برادر یا یه خواهر دیگه داشتم!
پاسخ:
:)
من واقعا از بچگی حسرت داشتن یه خواهرو داشتم .نداشتنش ام رو رفتارا و کارام خیلی تاثیر داشته خیلی :((
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۹ امیرحسین 210
سلام ، پست قبلیت نمی شد نظر گذاشت ، این پستم خوندم ، حالا که این همه بهانه ی شادی داری پس چرا برای یه دوست انقدر ناراحت شدی ؟ از این کسا زیاد می رن و میان ، و همشونم آخر (به قول خودت) آدمو دَک می کنند ، البته بعضیاشونم می مونند
خودتو به خاطر این چیزای جزئی ناراحت نکن
پاسخ:
اره میدونم :/ چَش اقای باهوش:))