من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

23.حالا گنگیشکو میشه یکاریش کرد

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

دیروز دوتا گنگیشک در دو جای مختلف و در دوساعت مختلف در دوجای سر بنده کار خرابی کردن :/

فقط همین یدونه کم بود گنگیشک رو سرما ... هعی خدا سوژه کردی مارو ها

+خدارو صد هزار بار شکر گاو پرواز نمیکنه :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
Gift

نظرات  (۳)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۸ امیرحسین 210
میگن نشانه ی پوله :دی خوشحال باش
پاسخ:
ای بابا پ کاش گاوم پرواز میکرد اون یذره به جایی نمیرسه ک
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۸ علیرضا توحیدی
:))))))))))
پاشو بیا ور دل خودم‌، باهم بخوریم بخوابیم فیلم ببینیم حال کنیم، پاشو پاشو جاتو پهن کردم رفیق..
پاسخ:
قربون رفیقک خودم برم:))