من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

27.اخه به توام میگن داداش:(

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

شما ام ع ترس داداشتون پسته های نازنینتونو قایم میکنین ؟ شمام وقتی قایمش کردین دیگه گیرش نمیارین؟ یا فقط من پسته هامو قایم کردم و پیداشون نمیکنم:(

+چن روز پیش پلاستیک بادومای بابام خالی شده بود :/ شیشه عطرش ام نصف شده بود :/حالام ک پسته های من گم شدن:(  بعضی پسرا چرا همچینن:((

+نامرد من کم خونی دارم پسته هامُ پس بده :( من از ماهی 150 تومن پول توجیبیم 125 تومنشو میدم براقرعه کشی با 25 تومن بقیش اموراتمُ میگذرونم دو ماه هیچی نگرفتم تااون پسته هارو خریدم .چجوری دلت میاد اخه :(

+بیا پسش بده جهنم الضرر فیفتی فیفتی نصف تو نصف من:(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
Gift

نظرات  (۳)

اینا همش افتراس خانوووووم

داداشا تمام زندگیشدن واس خواهراشونه!

برو از خدا بترس؛ این افتراهاع به صاحت قدسیه داداشا نمیچسبه!!!!
پاسخ:
فعلا که تمام زندگیه من برا صاحب قدسیه داداشامه حتی پسته های عزیز تر از جانم :(
من ُ ع خدا میترسونی؟پسته هام نیستن من دیگه چیزی برا ع دس دادن ندارم جناب :(
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۷ علیرضا توحیدی
:)))))))))))))))))
پاسخ:
:((
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ سید ظهیر
سوک سوک،
اصلا یادم رفته بود یه همچین وبلاگی هم وجود داره :|
یادمه آخرین بار که اومدم آخرای محرم بود و چون یه مدت پست نزاشتی منم یادم رفت دوباره بیام :|
اینستا بهونه‌ی خوبی بود، ممنون

راجع به پست: خواهر ندارم، ولی اگه میداشتم قطعا این کمترین کاری بود که میتونستم درحقش انجام بدم :)
پاسخ:
دیگه  مشخصه تا ما سراغ نگیریم ازت شما که کاری نداری باما
تو اینستاشانسی گیرتاوردم اصن خودم نمیدونم چیجوری بود ولی حال داد:)
+خدا رحم کرد به خواهرت نذاشت بیاد وگرنه قطعا بیچارش میکردی:/