من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

30.اگه تعهد نده جابجایی کنسله .والسلام

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

یادمه بچه که بودم به دختر  اقا بادکنک فروش حسودی نمیکردم.به دختر اقا لوازم تحریری ام حسودی نمیکردم.حتی به دختر بستنی فروشا و شیرینی فروشا و اقا فست فود دارا ام حسودی نمیکردم به دختر مهندسا و دکترا و وکیلا ام که هیچ وخت حسودی نکردم و نمیکنم.چون اصن من دختر حسودی نیسم و نبودم و اصن نمیدونم یک ادم حسود چه شکلیه.

دروغ گفتم.دروغ که نه من دروغگو نیسم ،الکی گفتم که حسود نیسم .من ع همون اولا حسود بودم و هستم و احتمالا بعدا ام باید باشم چون اصلا از حسود بودنم ناراضی نیسم.راضی ام نیسم ها ولی راضی نبودن با ناراضی بودن برابر نیست . حسود بودن من هیچ ضرری به کسی نمیزنه .به خودم ضرر میزنه؟ خب بزنه .خودم جزئی از منه و این من تحت اختیار منه و من باید براش تصمیم بگیرم نه کسی دیگه . فعلا تصمیم دارم خود ِ حسودی داشته باشم.در هرصورت چه راضی چه ناراضی من به دختر اونایی که تو تلوزیون و رادیو و مجله ها کار میکنن حسودیم میشه.به نظرم اونا جایی هستن که من باید می بودم و من جایی ام که اون لعنتیا باید می بودند.اونا باید توی خانواده ما بدنیا میومدن و ابجیه دوتا داداش مغازه داره بی ذوق میشدن و دختر یه اقای بازنشسته غرغرو _که همش به ادم میگه گوشت بخور ، شیر بخور ، کنجد روی  نون رو جدا نکن ، ترشی رو باماست نخور ، ماستتو نریز رو برنجت ، شبا قبل ساعت هفت خونه باش و یه عالمه چیزای دیگه که اگه بگم عمرا اون دختره بیاد جای من_ اون باید دختره یه خانوم معلمه باسابقه میشد _که از 2 سالگی صب ساعت 6 پاشه بره مهد کودک و ظهرا غذای مونده ی دیشبو بخوره و روزایی که مامانش نیس بجای مامان ِ خانواده ناهار اعضاخانواده رو درست کنه و بعد که مامانش میاد بش غر بزنه که ظرفارو نشستی جارو نکردی اتاقتو جم نکردی ، لباسارو ع تو ماشین لباسشویی درنیاوردی ،یخ حوض نشکوندی وفلان وفلان وفلان _ اون باید تو این خانواده باشه و من جای اون تو یه خوندواده باشم که بجز یه پدر مطبوعاتی _که اجازه میده دخترش شب بره خونه دوسش بخوابه و اجازه میده ماست رو روی برنجش بریزه و توی هرلقمه غذاش یه دونه گل کلم ترشی بزاره و بش میگه دخترم اگه خواستی چادر سرت کن نخواسی میتونی با مانتو باشی و به مامان ِ خانواده میگه ع این قند عسل من کار نکش اصن ما ناهار نمیخوایم :)_،یه  مامان خانه دار ام داشته باشه _که هرروز انتظار بکشه که از خواب بیداربشه تا براش صبونه حاضر کنه اتاقش ُ جم ُ جور کنه و لباسارو خودش ع تو ماشین دربیاره و روی رخت اویز پهن کنه ولباسای خشک شده رو خودش تا کنه بزاره تو کمد و همش یه گوشی دسش نباشه تو گروه فرهنگیا پی ام بده و سرشو بیاره بالابه ساعت نگا کنه بگه اخ ساعت ده شد شام چی درست کنم :/ _بعد مثن دختره که اتفاقا من هستم^_^با باباش بره سرکارش تا یاد بگیره و راه باباشو ادامه بده.داداش ؟ نه نه مرسی داداش دوس ندارم ب اندازه کافی این 22 سال تجربه کردم داداش داشتن رو. ابجی؟اوووم یدونه بی زحمت که یسال بزرگتر باشه و تعهد کتبی داده باشه که هیچ وخت شوعر نمیکنه و منُ تنها نمیزاره.حد اقل تاوقتی ک من شوعر نکردم. راسی اون گوشه ام یه مامان بزرگ باگیسای سفید باشه که سه روز خونه ما باشه سه روز خونه ی عموم :/ عمو؟ عمو های من که با ما رفت و امد ندارن .عه نه یادم نبود خانوادم جابجا شده این خانواده با عموشون رابطه خوبی دارن :)

البته این تبادل وقتی انجام میشه که اون دختره که من بش حسودیم میشه تعهد بده که اندازه ی من _بلکم بیشتر_ مامان بابای الانم رو _همون اقا بازنشسته هه و خانوم معلمه _دوس داشته باشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
Gift

نظرات  (۳)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۸ علیرضا توحیدی
+ شکوه و شکایت به شیوه‌ی دوست‌داشتنی.
++ :-)
پاسخ:
اوهوم اذیتم میکنن همش:(
++ :)
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۵ سید ظهیر
تا وقتی با کفشای یکی دیگه راه نرفتی راجع بهش قضاوت نکن (البته فکر کنم این ضرب المثل در شرایط برعکس به کار میره، ولی با کمی مسامحه(؟) قابل استفاده میشه)
متن قشنگی بود، ولی حیف که از پایان دراماتیک بیزارم :\
پاسخ:
بعله البته خب حق دارم یه حس حسادت بشون داشته باشم دیگه:/
ای بابا پایانارو ع این ب بعد عوض میکنم ولی انتظار نداشته باش بدون تعهد دادن جابجایی انجام بشه:/
من به دختر همه مشاغل موجود در مملکت حسادت میکردم خصوصا دختر وزیر اقتصاد:)))) علتشم نمیدونم:)))) اگه میخواستم جامو عوض کنم با یکی ترجیحا یکی که باباش وکیل باشه مامانشم دکتر :)))) مامان خانه دارم هیچ وقت اتاقتو جمع نمیکنه گیفت جان:))) غر زدنشانم ١٢٠برابر یه مامان شاغله:))) از تجربیاتم استفاده کن لازمت میشه:)))
پاسخ:
عه واقعنی میگی؟ ینی مامانایی ک تو خونه هستن کمک بچه هاشون اتاقاشونو تمیز نمیکنن ؟ جل الخالق پ چیکار میکنن حوصلشون سر میره :/