من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

35.تازه فشایی که میخورم به کنار

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

میدونین یه موقعایی یهو یکی میاد یه کَک میندازه تو جون ادم . یه فکری میندازه تو سر ادم که خوره میشه میفته به مغز ادم همینجوری میخورش. خب شما که میدونین من دنبال کار تو خونه ام شما که میدونین من نقطه ضعفم کار کردنه شما که میدونین من صب تاشب پای اینترنت باشم خسته نمیشم چرا میان کارای اینجوری رو وقتی بمن پیشنهاد میدین که موقعیتشو ندارم اخه :(خب من چیجوری بیام زیر مجموعت بشم و یه ریمل 70 هزار تومنی  رو بفروشم به فک فامیل و دوستام . فک فامیلی که ریمل دو تومنیی استخری میخرن و دوستایی که سالگرد عروسیشونه و ما هنو سعی داریم شیرین عقدشونو ازشون بگیریم.من دور و ورم کسی رو ندارم که بیاد 55 تومن پول سه جفت جوراب نانو بده خب چشممون کور دندمون نرم جورابامونو میشوریم که بو نگیره .بخدا من ام ع این کارا خیلی دوس دارم میدونم اگه صبر داشته باشه ادم به یه جایی میرسه ولی من که نمیتونم اخه من حتی نمیدونم وسایل ارایشی چی هستن من تاحالا یه رژ (ماتیک شماها) نخریدم که بدونم چ مارکی چ قیمتیه اخه چرا یه کار خوب تو خونه ای با من گیر نمیاد :((اومده بمن میگه بیا بازاریاب شبکه ای شرکت پنبه ریز شو اخه پدرت خوب مادرت خوب من اخه به کی قالب کنم این جنسارو  :( خب همه قیمتُ ببینن میگرخن خب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
Gift