من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

37.تبلیغات هم مهم استن حتی

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

دیدین یه تبلیغ میزاره تلوزیون یه معلمه سر کلاس داره یه چیزی میگه بچه ها مینویسین بعد یکی ع بچه ها صفحه ی دفترش پر میشه یه خط ام پایین تر صفه مینویسه بعد صفحش تموم میشه صفه ی اخر دفترشم بود بعد  هی این ور اون ور نیگا کرد دید داره عقب میفته روی جلد دفترش شروع کرد نوشتن ،بقل دستیش(بغل دستیش) دید دوسش برگش تموم شده یه برگه ع دفترش کند ، بچه های دیگم متوجه شدن یکی یه برگه ع دفترشون کندن دادن معلمه ام منگنه کرد برگه هارو به دفتر بچه هه ، میخواسم بدونم شمام اون ُ میبینین گریتون میگیره ایا :/

+یه داداش دارم معتقد است (و این عتقادش را جاااااار میزند)که وقتی کمیته امام خمینی هس وقتی دولت هست وقتی این همه موسسه هست براچی مردم باید کمک کنن به این جور ادما، بعد خودش تا یه نفر رو میبینه که احتیاج داره سریع جیباشُ خالی میکنه و همه رو میده به طرف. مردم درسته غُر میزنن و میگن به ما چه ولی خیلی هاشون دلشون خیلی نازک تر ازچیزیه که نشون میدن ،البته که برعکس این قضیه خود بنده هسم ، هی میگم این جور ادما گنا دارن و فلانن و اینا ولی خودم زورم میاد سه تا طبقه رو بیام پایین دم در پول بدم به فقیری که اومده زنگ خونمونو زده :/

+عه همین الان تبلیغ رو گذاشت تلوزیون :))چقد پسرای دبستانی بامزه و خوردنی استن :)))

+یه پیج هست توی اینستا و یه کنال در تلگرام  که کمک میکنن که 21 روز(از فردا 10 بهمن تا جمعه 30بهمن)مثبت بیندیشید و اینو همیشه ادامه بدین برای اطلاعات بیشتر به banuvaneh@  در تلگرام و اینستا مراجعه فرمایید :))) اقایون شمام قاچاقی بیاین کی به کیه :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
Gift

نظرات  (۴)

من این پیجووو دیدم تلگرامشو عضو شدم ببینم چیکا میکنه واسه این روحیه قاراش میش ما والا:)))
پاسخ:
میخواسم برات بفرسم تو پی وی خوب شد خوندی اینجارو یادم رفت
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۱ علیرضا توحیدی
پیشنهاد قاچاقی تونو دوس داشتم ^___^ :)))))
پاسخ:
ع کجا میخوان بفمن اصن خودم تگتون میکنم کسی ام شک نمیکنه :))
هروقت تو کوچه و خیابون یکی میاد و ازم کمک میخواد، هیچ توجهی بهش نمیکنم، با خودم میگم کمک کردن به اینجور آدما گداپروریه، تنش سالمه بره کار کنه! ولی دو قدم که رد میشم یاد حدیث پیامبر میفتم با این مضمون که «دست هیچ نیازمندی را رد نکنید» و به همین خاطر برمیگردم و در حد وسعم کمکش میکنم.
پاسخ:
دقیقا ، تا فکر گدا پروری باهات مشترکم ولی بعدشُ با اینکه میدونم ولی انجام نمیدم ولی بجان بچم براشون دعا میکنم . بابا شونصد تا پله بیام هزار تومن بدم برم :/ خدا رو خوش میاد اخه :(
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۰ علیرضا توحیدی
و اما السائل فلا تنهر
آیه قرآنه حدیث نیست :)))
+عطف به کامنت بالایی، در واقع :))
پاسخ:
ع عنفوان کودکی قرانم و عربیم خوب نبود میشه ترجمش میشه و هیچ بدبختیُ زجرش نده اره ایا؟
چرا اخه :/