من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

40.حتما دلشُ شکوندم ک اینُ گفته

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ
ع خودم بدم میاد واسِ دادایی که بخاطر دوستام سر بابام زدم
ع خودم بدم میاد واسِ دعواهایی که سر بیرون رفتن ِ با دوستام با مامانم کردم
ع خودم بدم میاد برا اون روز که مامان اینا رو پیچوندم با افسان اینا رفتیم فیروزکوه جای دانشگاه
ع خودم بدم میاد واس اون شبی که قاچاقی بجای خوابگاه رفتم خونه فاطمشون و ب مامان اینا نگفتم
ع خودم بدم میاد بخاطر بهایی که به دوسام دادم و یک صدم اونُ بهم پس ندادن
اون موقع فمیدم ع خودم بدم اومده که افسان گف تو باباتُ پیچوندی من که شوهرمُ نمیپیچونم.فاطمه گف من حرف شوهرمُ ول کنم واس خاطر حرف دوسم ،بهار گف من وقتی شوهرم هس به هیچ بنی بشری احتیاج ندارم .فائزه منٌ پیچوند و کاشت توی گرمسار و با شوهرش اومد خونه .
+قول میدم ،قووول میدم بخاطر دوستام دیگه مامان بابامُ نفروشم . الان تنها رفیقم مامانمه همین مامانی که خدا میدونه چن بار ع دس دوسام شاکی بودمُ سرش خالی کردم. انقد ع دسم دلخور بود که تا بغلش کردم گف چیه باز دوستات نیستن اومدی پیش من :(( ع تیکه اش ناراحت نشدم فمیدم خیلی نامردم که مامانم به خودش گفته که وقتی دوساش نیسن میاد پیش من :(( درسته درسمُ درست خوندم همونی ک مامانم خواست شدم حواسم به خودم بود با غریبه دوس نشدم نذاشتم ابرو خانوادم حتی یذره تو خطر بیفته همه به مامانم گفتن خوش بحالت همچین بچه های حرف گوش کنی داری درسته نگفتم چشمش کور دور ع جونش میخواس سه قلو نیاره که الان به زحمت بیفته درسته مث یه بزغاله تو دسشون رام بودم ، همه دوسام یه عمر منُ یه بچه دیدن که ع ترس مامانش وباباش با هیچ پسری دوس نمیشه ولی خودم که میدونم من ع ترس این کارُ نکردم بخدا واس احترام این کارُ کردم . درسته خودش میگه بچه خوبی بودم براش ولی خودم که میدونم هیچ وقت احترامشُ تو خونه جلو بابام ُ داداشام اونجوری که باید نگه نداشتم :|

+پشیمونم خدا،  فقط فکرشُ عوض کن ، نزار فک کنه وقتی دوسام نیستن یاد اون میفتم :( ع خجالت اب شدم وقتی این حرفُ زد :|
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۱۳
Gift