من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

45.بیخودی که فک فامیل من نشدن

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

یه همبستگی عجیبی خانواده ما توی تیکه انداختن و ترور شخصیت یدفه ای ِ یه نفر دارن ینی مثن تو یک لحظه همه علیه یه نفر خودجوش توطئه میکنن . مثن داییم میره گلاب به روتون دسشویی و قبل رفتن با حالت تهدید به زن داییم میگه پاشو حاضر شو ، من برم دسشویی رفتم پایین ها _البته که منظورش اینه که من برم دسشویی بیام میرم طبقه پایین و منظورش بیرون رفتنه و اصلا منظورش پایین رفتن از چاه دسشویی نیس_ بعد همه میگن نه نرو پایین اون جا جای خوبی نیس . یا مثن میگن ع کی تاحالا چیز شدی یا مثن میگن سلام مارو به بقیه چیزا برسون یا میگن چراغ قوه ببر اون جا تاریکه یا مثن نه دایی  تو انقدام که فک میکنی چیز نیسی ُ این صبتا

+دیگه وقت کم بوده رو تربیت تک تک افراد خانواده تاکید نشده فقط رو تربیت بنده کار کردن و خلاص.

+خاله کوچیکم و زنداییم رفته بودن با هم پمپ گاز که ماشینُ پُر کنن . ب داداشم میگم خاله و زن دایی کوشن . میگه رفتن گاز بزنن . و اونجا بود که من و شوهر خالم و داییم و داداشام و پسر خالم و دختر خالم شرط بندی کردیم که کی کیو گاز میزنه :)با اکثریت ارا وشناختی که ما نسبت به خالم داشتیم همه بجز یه نفر خالم رو پیروز میدون میدونستن.اخه این دوتا سابقشون خرابه تو یه جمع صد نفری ام که احتمال تنش 1 به 100 هسش این دوتا کنار هم بیفتن همدیگه رو میخورن چ برسه خودشون دوتا برن پمپ گاز. این دوتا خطررررناک ، پمپ گازم خطططططر ناک . خدابمون رحم کرد سالم برگشتن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
Gift