من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

47.سخت مُردنش ع همه چی بدتره :(

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

اون قدیما جناب دایان میفرمودن : توووو داری سخت میگیری ،تو راه سختُ میری داری زخمی میشی بعدم سخت میمیریرم سخت میگیرم

ایشون الحق که دُر فشانده بودند (در افشانی کرده بودن)و ما سرسری رد میشدیم ازش .اصن باس سُخَنِشونو بنویسیم با ابِ طلا ولی نزنیم سر درِ خلاء بزنیم یه جای مهم

زندگی خوده اینجانبم ک خیلی فرق داره با چیزی ک فکرشو میکردم 

+اصن 20سالگی تا 23 سالگی خر است خر خر خخخخر

+من که خوبم گله دارم ع چی ،یا در حال جنگم یا تو چار دیواری حبسم ، دارم میبازم به مقداری سختی ولی انقدرَم که میگم این زندگی سخت نی :| من دارم سخت میگیرم ، من راه سختُ میرم ،دارم زخمی میشم بعدم سخت میمیرم :(

+زندگی  مث کاغذی خط خطیه:/

+کاغذ خط خطی -دایان- سال 92

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
Gift