من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

50.نخودتو دهنش اخ نمیگه لامصب

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

خالم فشارش رفته بالا قلبش درد گرفته بود بردنش بیمارستان دوشب موند بعدم همه چی ازش گرفتن گفتن سالمه ،حالا دختر خاله بیشورم زنگ زده میگه به کسی نگین مامانم هیچیش نبودا ابرومون میره اون به کنار ، همه تو گروه تصمیم گرفتن که به مامان بزرگم نگن خاله رفته بیمارستان که یوقت نترسه ،امشب خالم تو گروه پی ام داده مهدی مامان زنگ زده میگه مهدی همه چیُ بم گفته الان چطوری . خیلی دهن لقی . داییم میگه عه به مامان گفتم نگه من بهش گفتم چقد دهن لقه . خالم میگه اره راسی مامان گف بهت نگم که گفته که تو بهش گفتی :|

+بعد خاله کوچیکم فردا از زنجان میاد میخواسیم براش گوسفند بکشیم دفه اول بعد عروسیشون میان بعد قرار شد کسی به خاله وشوهرش نگه ، همش نگرانیم مهدی به خالم گفته باشه میخوایم براش گوسفند بکشیم :(( بابام میگه اگه مهدی نگفته من برم بگم :/ نمیدونیم با این ادم چیکار کنیم سر سرطانی که شوهر خالم داشت ام هر شب بهش سفارش میکردیم مهدی چیزی به مامان سادات نگیا مهدی اصن فک کن نمیدونی انقد کل خانواده روش کار کردیم تا تونستیم جلو دهنشُ بگیریم خیلی سخت بود :(

+یه مشت دهن لَق تشکیل خانواده دادن لامصبا تند تند خبر رسانی میکن
+من شرط بستم مهدی ب خالم گفته جریانُ ببینینم شرطُ میبرم یا نه :/
+مهدی خودش ع کامیون افتاده بود ما هی جلو دهنمونُ گرفتیم که مامان ساداتم نفمه اخر خودش سر سفره نشست شروع کرد تعریف کردن :/
+دس خودش نیس تا بهش میگیم چخبر اختیار از کف میده هرچی خبر داره میده هرچی خبر نداره براش خبر میسازه ،این یدونه تو خانوادمون خالی بند در اومده :(
+از نظر داییم مردان بزرگ یا خبری دارند یا خبری میسازند :/ حالا راسُ دروغش مهم نیس مهم داشتن خبر است قطعا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
Gift