من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

56.کفش همیشه غول مرحله اخره:(

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ق.ظ

شاعر میگه عیده باز کبوترا خواب میبینن ماهی شدن ، شیرن و نعره میکشن ،عکس رو ده شاهی شدن ،عیده و توی سینما فیلمای رنگی میزارن قصه مرد شیشه ای بانو سنگی میزارن

بعد درجایی میفرماد که :عیده و کفش من هنوز لنگه به لنگه تا به تاس:( این مصرع مصداق بارز بندس :( چار ماهه میخوام کفش بگیرم تا همین لحظه ک ساعت سه و نیمه نصفه شبه نتونیتم فردام ساعت هشت باید صحن باشیم ،ینی کفش بی کفش

*امسال بابام خود جوش ساعت یک نصفه شب پاشد مارو برد بیرون که بگردیم چیزی میخوایم بگیریم😐 چه میکنه این عید با ادما:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
Gift