من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

57.اسمش که میمونه ببین چقد ادا قراره در بیاره

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ
من نمفمم ساعت هشت صب اخه کی اومد سال ُ تحویل گرفت سال جدیدُ تحویل داد و رف . اخه با معرفت با مرام اقاااا سرور هشت صب اخه :/ همچین سال خوبی نبود که نخوام تحویلش بدم شما ساعت 9 میومدی ، من خودم دو دسی تحویلت میدادم .
+اولین باری بود فک کنم که لحظه تحویل سال خواب بودم :/
+نیس امسال سالِ میمونه ، قشنگ دارم میبینم هنو نیومده داره بهم ادا در میاره :/مسخره ی میمون کله سحر پاشده اومده ک چی مثن
+94 .... 94 لعنتی ...94ِ دزد ..94 بی معرفت ...
+صد سال دیگم یکی بگه 94 یاد معده درد میفتم . یاد دردای بی دلیل و بی درمون .دلم نمیخواد هیچ وخ 94 برام تکرار شه حتی عروسیه خاله و داییم و عقده رفیق جینگمم 94 رو بهتر که نکرد هیچ بدترش هم کرد .
+95 به نفعشه سال خوبی باشه چون من صد در صده اصابمُ توی 94 از دس دادم و کاملا وحشیانه متنظرم دس ع پا خطا کنه :/بلایی به سرش میارم اسم هدیه یادش نره
+برنامم برا 95 مشخص نیس ینی هنو برنامه ای ندارم . ارزویی ندارم که بنویسم و اخرسال براورده شده هاشُ خط بزنم .
+اما برنامم برا دوسای کمی که مونده برام ، میخوام خوشحالشون کنم . انقد بهشون مهربونی کنم انقد خوشحالشون کنم . انقد غافلگیرشون کنم انقد بشون حال بدم که هیچ وخ با شنیدم اسم هدیه یه ادم ناراحته نامهربونه بی معرفته سال 94 یادشون نیاد .
+ع اونجایی که دوسای مجازی ع واقعیم بهتر بودن تصمیم گرفتم زیادشون کنم
این ای دی اینستا giift_72    *گیفت دو تا آی داره ها
اینم ای دی تلگرامم   giftastam
+:)) سال خوبی رو شروع کنین سال خوبی داشته باشین اخرش ام سال خوبی رو تحویل بدین . انقد خوب که دلتون نیاد تحویلش بدین :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
Gift