من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

58.هعی میگفتن عید عید ، همین بود

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ
عید دیگه بهم حس خوبی نمیده . همش نشستی نشستی نشستی که یکی بیاد خونه ادم هیشکی نمیاد تا پا میشی حاضر شی بری خونه کسی فوج فوج مهمون میاد . همش منتظری موقعیت مسافرت جور بشه ، تا جور میشه هوا بهم میریزه مهمون ع شهرستان میاد کار پیش میاد خلاصه مسافرت ملقا میشه .همش ضد حال همش ضد حال :/
بهار ُ دوس دارم ها ، عاشقشم یه جورایی مث خودمه گاهی ابری گاهی افتابی گاهی گرم گاهی سرد یوخت بارونی یوخت باد ادمُ میبره هر دیقه یجوره نمیشه پیش بینی کرد فردا چیجوریه . میگن هرکی شبیه همون فصلیه که توش بدنیا اومده . ما بهاری ها ام مث فصلمونیم :)

+خالم و شوهر خالم که دنبال عروس بازیشونن. داییم وزن داییم که یه هفته پیش عروسیشون بود هنو دارن عروس بازی میکنن . رفیقم که عقده و دارن عروس بازی میکنن . ینی راس میگن سالی که نکوست از بهارش پیــــــــــــــــــداس . چارروز دیگه خاله هه میره زنجان داییه میره سر زندگیش رفیقه ام که همچنان تو فاز همسرشه وباز من میشم تنهـــــــــــــــــــای تنها آآآآ .امسالُ خدا به خیر کنه :/

+تو این جور موقعیتا فقط یچی حال میده ، لم بدی یه گوشه یه کاسه اجیل با یه مشت اهنگ باحال و یه دست pes2016 نوش جان کنی . مثن الان من یه دس یک هیچ باختم  و شاعر میفرماید که :

ارغوان ، این چه رازیست که هر بـــــــــــــــار بهــــــــــــــــــــار ، با عزای دل مـــــــــــا می آید ، ارغوان ارغوان

تو بر افــــــــــــراشته باش ، تو بخوان نغمه نــــــــــا خوانده ی مـــــــــن ، تو بخوان توبخوان 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
Gift