من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

59.من رستاکم یا رستاک منه ؟

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بعضی اهنگا یه جوری به دلت میشینن ، که یه کاری میکنن حال و هوات فرق کنه

یه ترانه هم میتونه تو رو پرواز بده ، هم یه جورایی تورو توی خودش غرق کنه

یه صداهایی رو انگار نمیشه گوش نکرد ، یه ترانه هایی رو میشه فراموش نکرد

گاهی یه ترانه اونقدر به دلت میشینه  ، که مث یه دسته نرگس نمیشه بوش نکرد

بعضی ساعتا دلت ارامش محض میخواد ، با یه موسیقی که از خاطره هات لبریزه

فرقی ام نداره بعد ظهره یا نیمه شبه ، اخره اسفنده یا اوایل پاییزه

یه صداهایی رو انگار نمیشه گوش نکرد

+یه صداهایی -رستاک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
Gift