من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

62.تو دوسی مون مو پیداشده :/

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

کلی زحمت بکش بگرد بین اون همه ادم جور واجور و رنگا رنگی که تو دانشگا میره و میاد ، یه تپلشُ گیر بیار باش طرح رفاقت بریز خیلی زود باش صمیمی شو هرکاری از دستت برمیاد و نمیاد براش بکن نزار کسی چپ بش نگا کنه .ازش کوچیکتر باشی ولی بازم برا اونایی که بش چپ نیگا میکنن قلدری کن ادا بزرگا رُ دربیار قاطی کن براشون چارسال دوستیتُ نگه دار بیشترش کن .بش اطمینان بده که این دوسی ودوس داشتن فقط فقط بخاطر خودشه . همه بش بگن فلانی این هـِدی تابلو خیلی دوست داره ها . خیالشُ همه جوره راحت کنی که اگه یکی تو زندگیت نیس من هسم همه جوره فقط حرف نزنی ،باشی همه جوره .بعدِ دانشگا نزاری تو تنهاییاش تنها بمونه هر موقع حالش خوب نبود پاشی به بهانه مدرک بکوبی بری گرمسار که پیشش باشی تو یه شرایطی.بعد کار جور کنی براش شب تولدش برای کادوش مامانش رو راضی کنی ع گرمساربیاد بیرون .برداریش ع تو گرمسار خراب شده بیاریش شهر خودت پیش خودت سرکار .همه چی خوب باشه همممه چی هرروز پاشی بری در خونش برداریش بیاریش سر کار .ناهارا بری خونشون تا شب حرف بزنی حرف بزنی حرف بزنی انقد حرف بزنی که دیگه حرفت نیاد

بعد یهو یدفه بعد دو هفته یکی بیاد . بین اومدنش و بردنش هیچ فاصله ای نیفته . تا اومد بردش . بشینه برا خودش و مامانش بگه صبام واس هدی غروبام برا سعید . ولی صباشُ خواب باشه که بعدظهراش سرحال باشه .دیگه ع بیا بریم تهران مانتو بگیریماش خبری نباشه ع بیا بریم جرجیس خرید کنیماش خبری نباشه نه فلافل بخوریم نه ذرت نه بستنی نه جایی بریم ،اگه جایی ام رفتیم تا ظهر بیایم که جناب سعید خان تشریف میاره خونه باشه .حرفی نداشته باشی باهاش بزنی ولی اون کلی حرف ع جاری و فلان و چنان داشته باشه کادوهایی براش بگیرن که ع کادوهایی که تو براش میگرفتی بیشتر خوشالش کنه . وقتی جایی میره بش هی اس ندی که سعید نگه این دختره هدی اینجاام مارُ ول نمیکنه بعد بیاد خونه طلبکار بت اس بده که چرا همش من باید سراغت رو بگیرم. شما داشته باش این حرفُ دوست صمیمیت سرت منت بذاره واس اینکه موقعایی که تنهاس و سعید نیس بت اس میده تا وقتی ام سعید باشه هدی ای وجود نداره اصن .همه اینارُ تحمل کنی بکشی کنار خودت ُ رابطت رو کم کنی که براش مشکلی پیش نیاد سعی کنی ع سعیدی که ازش بدت میاد ،ازت بدش میاد ، خوشت بیاد . همممه اینا باشه ، بعد یهویی شب وسط بحث بگه دو سه ماه دیگه میریم ع اینجا راس میگن دوری و دوستی :/

+دور ازجون دور ازجون روم به دیوار شما جای من .تو مخیلت می گنجه این رفتارا :/ این حرفا این صبتا :/شاید مخیله من مورد داره

+ادم به چیه دوستیا اعتماد کنه به خوب بودن و عالی بودن چن سالش یا به گند زدنه چن ماهش

+یه حرفای تو دوستی نباید باشه اگه باشه چندش اورش میکنه .یه حرفایی تو دوستی مث مو می مونه توی غذا :/ دیدین مو توی غذا حال ادمُ بهم میزنه دیگه ادم سمت اون غذا نمیره . این حرفا تو دوسی باعث میشه حال ادم ع رفاقت بهم بخوره دیگم سمتش نره

+البته ما ع این مو ها زیاد ع تو غذامون کشیدیم بیرون ع این حرفا زیاد تو دوسیامون پیش اومده که اخرش ختم به خیر شده ولی ادم یه چیزایی براش روشن میشه . میفمه که تنها دوست ادم مامان باباشن یه وقتایی میخوام برم کف پای بابام و بوس کنم بگم بابا من اون شبا سر دوسام باهات دعوا میکردم سرت داد میزدم دقیقا همون شبا غلط کردم یه چیزی ام خوردم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
Gift