من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

63.کلا برنامه ریزیم میلنگه همیشه

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

تصمیم گرفته بودم یه تغییراتی تو زندگیم بدم مثن اینکه ساعت خواب و بیدارشدنم درست بشه یا مثن صبونه رو حتما بزنم بر بدن میگن دوش صبگاهی روحیه ادمُ بهتر میکنه زبانم افتضاحه میخواسم یکم اگه بشه حتی چن تا کلمه در روز بهش برسم فتوشاپ رو دیگه پسر خالهی ده سالمم بلده ولی من بلد نیسم هنو تصمیم داشتم شروع کنم یاد بگیرم . نماز خوندنم یکم میلنگید میخوام درستش کنم مامانم روزی اووو چن صفه قران میخونه میخواسم اگه بشه و بتونم وزی یه صفه ام من بخونم .تو عمرم فقط یه کتاب خوندم اونم یه رمانی بود که مامانم ع بچه های مدرسشون گرفته بود که تنبیهش کنه سر کلاس رمان نخونه ، میخوام همت کنم لاقل سالی ماهی یکی دوتا کتاب بخونم ع تاریخ هیچچچچی نمیدونم میخواسم یکم بخونمش اوووم دیگه اینکه بدن به شدت خشکی دارم و بسیار داغون میخواسم برم باشگا  که هیچ وخت حوصلم نمیاد تنهایی برم یه پارک زیر پنجره اتاقمه میخواسم روزی یبار تو برنامم بزارم برم پارک بشینم بچه ها رو نیگا کنم.همیشه رادیو رو دوس داشتم قبلا زیاد گوش میکردم میخوام دوباره برگردم به رادیو گوش دادن و حداقل روزی یه فیلم ببینم که هی نشینم بگم حوصلم سررف.

+از این همه کار در این دو سه روز تونستم ساعت خواب شبهام رو درست کنم که دوازده و نیم بخوابم و اینکه بچه های توی پارک رو ع همین بالا پشت پنجره نیگا کنم . همینجوری پیش برم فک کنم سال دیگه به وسط هدفام میرسم احتمالا

+رهرو ان است که اهسته و پیوسته بره . من اگه اولش بدو ام خسته میشم خب نمیتونم تا تهش برم باس کم کم شروع کنم . خوب توجیح میکنم مگه نه ^_^

+کار دیگه ای به ذهنم نمیرسه انجام بدم میخوام یکم گوشی رو بزارم کنار تلگرام رو بزارم کنار چت های الکی رو بزارم کنار خسته کننده شده وواقعا اعتیاد اوره .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
Gift