من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

64.البته شاید بضی همسرا بتونن هم دست ام باشن

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ب.ظ
این که دوستان یکی یکی شب ارزوها برای من ارزوی بهترین همسر رُ میکردن خیلی خوبه و من ممنونم از همشون ولی خیلی دوس  داشتم بگم من هنو به اون اندازه از فهم نرسیدم که نیاز به همسر داشته باشم بیشتر به همدست یا هم پا احتیاج دارم . بنظرم یه همسر نمیتونه یه همدست خوب باش .همدست صد برابر صمیمی تر و جینگ تر از همسره . حتی هم پاام خیلی بنظرم  نزدیک تر از همسره :/ خدا کنه خدا دعاهای دوستان رو بجای همسر با هم دست اجابت کنه . حالا مذکر یا مونث بودن این همدست خیلی فرق نداره .یکی که با من هم دست باشه دسش با من تو یه کاسه باشه یجورایی پایه باشه نه صرفا همسر :/
+اولین سالی بود که اول من برا همه دعا کردم . یه چی خوندم گفته بود شاید شما ادم شادی نباشید ولی دعا کنید ادمای اطرافتون شاد باشن .توی فضای شاد زندگی بهتره . منم که تحت تاثیر نصفه شب زدم تو کار شادسازی ملت تا صب داشتم جواب ابراز احساسات دوستارُ میدادم. عالی بود عالی . گفته بودم که امسال یه کاری میکنم دوستام هدیه ی بداخلاق بی معرفته پارسال رو یادشون بره :)) حتی به اونایی پی ام دادم که قسم خورده بودم تا بمیرم سراغی ازشون نمیگیرم . خوشالشون کردم و نَمُردُم :)حالمم بهتر شد تازه .تا امتحانش نکنین متوجه نمیشین چی میگم
+وژدانا کی فک میکرد نتیجه دربی 4-2 بشه اونم گل دوم استقلال رو داور بسازه براشون و یه پنالتی پرسپولیس رو طارمی ِ .... گل نکنه و چن تا گل صدرصد رو رحمتی بیاره بیرون ع دروازه :/خدایی ع دربی که ایمون 3 تا گل رو ت ده دیقه زد ام قشنگ تر بود

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۲۷
Gift