من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

65.هررفتی یه اومدی داره :)

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ


حسم مث اون بچه هه اس که تازه به حرف اومده بعد میاد تو یه جمعی یکی بش میگه بگو فلان ... بگو فلان ... بگو فلان خاله / عمو ببینه . بعد بچه هه میخواد بگه ها ولی نمیتونه .لپاش سرخ میشه و نیشش وا میشه لیشش را میفته گلاب به روتون ع استرس جیشش میگیره بعد با صدای یواش اون چیزی رو که خاله / عمو هه گفته بود رو میگه و میدوئه میره یجا قایم میشه . فقط فرقم با اون بچه هه اینه که اولا من بچه نیسم :/ دوم این که این جا جمعی نیس فوقش چن نفر اونم رفیقای قدیمی که به خفه شدن یهویی من عادت کردن :) سوم این که اینجا هیچ خاله و عمویی بم نمیگه چیو بگم ، باس خودم یچیزی بگم که خب این کار خیلی سخته :/ چارم اینکه  ... اوووم نه دیگه بقیش مث همون بچه هه اس . فرقی نداره باهاش .
مثن الان من بیام چیو بگم از دستاورد های این دو ماهه بگم . در خوشبینانه ترین حالت اگه نخوام غر بزنم و بگم وای چ زندگی کسالت باری میتونم بگم این دوماه ته ته موفقیت من این بود که ساعت خوابم رو از 5 صب به 12/30 شب تقلیل دادمو اینکه براعت جستم از کانال ها و گروه های تلگرام و واتس اپ و همشونو ع رو گوشیٍ جان پاک کردم و روی سیستم نصب کردم که مبادا دینگ دینگ های پی ام ها گولم بزنه و باز مث کنه بچسبم بهشون. و یکی دیگه اینکه زدم تو کار باغبونی :) چن تا گلدون برا خودم ردیف کردم سرم رو باشون گرم کردم. همین و همین . اینه زندگیه یه انسان 23 ساله :/
فقط میتونم بگم نتونستم زبون ب دهن بگیرم . کم نیس که 6 ساله عادت کردم حرفامو بزنم یه جایی که همه مجازین . کلا اعتمادم به ادمای مجازی بیشتر از واقعیاس . مجازیا بیشتر برام موندن تا واقعیا دوستای مجازیه 5-6 ساله ای دارم که خودم باورم نمیشه 5-6 ساله باهاشون رفیقم .من قدر رفیقای وبلاگیم رو میدونم .اینو گفتم که تو دوست داشته شدنتون ع طرف من یذره ام شک نکنین :)
+سلام مجدد عرض میکنم :)با این استدلال دوباره میخوام برگردم : همونجوری که هر اومدنی یه رفتنی داره ، هر رفتنی ام یه اومدنی داره:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
Gift