من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

70.اشخوریه سربازمون

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ
همیشه واسم سوال بوده این پسرا که حالا برا سربازی نرفتن میرن دانشگاه این به کنار . دخترا براچی میرن؟ ینی هنوز هست کسی که واس درس خوندن بره دانشگا :/
دوست داداشم سال 87 که ما دبیرستانی بودیم دانشگا قبول شد تقریبا دوسال دانشگا و درس ما تموم شده ایشون هنوز دنبال معادل فوق دیپلمش داره میدوئه میخواد ادامه ام بده درسش رو :/
از دوسای نزدیک خودم هستن کسانی که الان دارن خودشونو برای ترم 11 در دانشگاه ازاد اماده میکنن
مملکت به چه سمت و سویی داره میره الله و اعلم

+اگه یادم بود برای سربازا اش پشت پا درست میکنن خودم چن ماه پیش میرفتم مقدمات رفتن داداشم رو مهیا میکردم :/ چه رسمای خوشمزه ای دارن این قدیمیا به به
+مثن فک کن یه رسمی میزاشتن که مسافر رو از زیر قران رد میکردن بعد بجا یه کاسه اب یه کاسه اش پشت سرش میخوردن :) من خودم میرفتم شغل شریف بدرقه کننده ی مساف رو برمیگزیدم و در اقسا نقاط کشور شعبه میزدم :)))
+داداشم رفته به اصلاح اش خوری ماام به خاطر اون اش خوردیم انقد که ما قل ها همدردی میکنیم باهم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
Gift

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ویار تکلم
واقعا داریم به کجا میریم :)
پاسخ:
میریم دوووور خیلی دور جای خوبی نمیریم والا
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۱ آناهــیــ ـــتا
مثلا میپرسیدن چیکاره ای؟ میگفتی مسافر بدرقه کن :))
پاسخ:
اره یا مثن اش پشت پا خور :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی