من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

17.انار باشه ، هرچی نبود فدای سر انار :)

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

بالاخره این پاییز تموم شد شاید بد ترین پاییز زندگیم . پر از مریضی پر از استرس پر از خبرای شاید خوبی که من با شنیدنشون ناراحت شدم . ینی نمیدونستم باید ناراحت شم یا خوشحال . پر از دو دلی و اضطراب و ترس و تنها تر شدن

هرچی بود خوب یا بد گذشت . خوبیش اینه که ادم مطمئنه که میگذره اگر دائم شک داشتی که میگذره یا می مونه قطعا ادم دق میکرد

پاییز هر چی زور داشت واسه من زد . از کوزه همان برون طراود که در اوست. ازز پاییز من هیچ وقت انتظار خوشی نداشتم و ندارم .بجاش یه زمستون تو راهه . یه زمستونی که ممکنه همچین زمستون توپی نباشه ولی لااقل اون بار منفی پاییز رو نداره برام . خیالم راحته که بعدش بهاره . بهترین فصل من :)

ما درگیر جوجه شمردنمونیم . الانا وقته شمردنشه ولی هرچی نیگا کردیم جوجه ای گیر نیاوردیم . شاید پاییز از لجش اصن برام جوجه کنار نذاش :( من جوجه هامم اخر بهار باس بشمرم .

+یلداتون مبارک .

+نوه عمم و پسر خالم شب یلدا بدنیا اومدن تولد یکی دیشب بود اون یکی امشب خونه ما تولد میگیره . هرکاری کردیم اسم محمد حسینو بزاریم محمد یلدا ، نتونستیم. پارسال ام که تلاش خودمونو کردیم اسم نوه عممُ بزاریم یلدا ولی نشد و نورسا شد اسمش.

+دولت تدبیر و امید حقوق معلما و خیلی های دیگه رو هنو نریخته . شاید یادش نیس که امشب شبه جشنه و مهمونی و نمیدونه که ملت با جیب خالی نمیتونن جشن بگیرن و من امشب دیدم از نزدیک کسی رو هرچی رو که میخواست نمیتونس بگیره و میگف حقوقارو نریختن ، پول نداریم باشه یه شب ریختن حقوقو میوه ام میخریم و اون ادم گدای سرکوچه نبود یه معلم بازنشسته بود :/ حق یه ادمی که عمرشو واس بچه های این کشور گذاشته این نیس :/خدا ایشالله سفرشونو پر برکت کنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
Gift

نظرات  (۳)

برای من هم این پاییز بدترین پاییز در چند سال اخیر بود
واقعا بدشانسی پشت بدشانسی
کلا گند زده بود تو حس خوبم

پاسخ:
من حس خوبم خیلی وقته گندیده
راستی اگه تلگرام دارید به کانال جک دوستم سر بزنید
https://telegram.me/jokirani
برای خنده فقط
حال خودم را یه کوچولو عوض کرد
پاسخ:
بعله چش حتما:)
مچکرم :))

معلما خیلی مظلومن...تا اتفاقی می افته یا پول نداره دولت حقوق یا چی بگم آب باریکه این بنده خداها قط میشه):

زورشون ب بقیه نمیرسه...

+برا منم پاییز جالبی نبود|:

 

+تلگرام داری؟

پاسخ:
اره واقعا مامان منم معلمه و هنو حقوقشو ندادن :(
البته برا ارتش ام امشب اخر شب ریختن ها
بعله بعله دارم:)