من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

43.اخه مگه زنجان دخترر نداره شوهر خاله ی گلم :/

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ
ینی من اگر زنجان بودم و پسرم میومد میگف مامان یه دختر ع حور و پری زیباتر تو مثن ورامین هس بیا بریم این ُ خواستگاری کن برام دست چپمُ میبردم پشتِ گوشِ راستم وچنان یهویی ولش میکردم تو صورت پسره که دگُ دهنش جوری خورد شه نتونه دیگه حروف "و - ر - ا - م - ی -ن "رو تلفظ کنه.  یا مثن اگر دخترم میگف مامان مثن من این پسره رو که ع زنجان کوبیده اومده ورامین رو میخوام ،میدونی چیکارش میکردم؟ اومممم الان حضور ذهن ندارم ک ممکن بود چیکارش کنم ولی قطعا کاری میکردم که تلفظ حروف ز ن ج ا ن که هیچی حتی یاد اوریِ اسمِ زنجانم براش دشوار باشه.
اخه 5 ساعت راه اونم تو ترافیک کرج:((انصافتون کجا رفته خاله کوچولوی منُ کجا بردین اخه :( مگه میشه اخه اینا دو سال عقد باشن هی تو این جاده بیان برن بعد یبارم غُر نزنن :/ اگه بدونین چه اتفاقایی افتاد تو این دوروز هیچ وخ نمیرید برای کسی جاهاز ببرید .هیچ وخ.
+در حین جاهاز خاله هه رُ بردن اول صبی دایی کوچیکه که خودش ماه دیگه عروسیشه ع بالا کامیون پرت شد پایین و گوروپ افتاد وسط اسفالت :/ جوی بود بس خوفناک که خوشبختانه چیزیش نشد یه کوفتگیه شدیده که چن روزه حل میشه.تا یه ساعت داشتیم به مامانم ُ تک تکِ خاله هام اب قند میدادیم صحنه هایی بود ب شدت ناب و دیدنی یادم باشه تعریف کنم بخندیم :))
+یارو پلیس راهور بود تو عوارضی قزوین-زنجان مارو گرف هیچی نداش گیر بده بهمون گف چرا نفرات عقب کمربند نبستن :/به همون برکت 30 تا هزار تومنی جریممون کرد بعدم منت گذاشت سرمون ک باس نفری 30 تومن جریمه میکردم ولی نکردم .
+فامیلی افسره اسحالی بود 0_o
+بعد بیس سال گوشمُ سوراخ کردم بالاخره و رفتم اولین کفشِ پاشنه دارُ توی عمرم خریدم. واقعا این خانوما موجودات باحالین چیه گوش سوراخ کردن و پوشیدن کفش با پاشنه چن سانتی جالبه اخه من نمیفمم.گوش بیچارم سالم بود بردم دسی دسی سوراخش کردم:( حالا میگن 20 روز نباید این گوشواره زپرتی الکیه رو ع گوشم دربیارم ینی برا عروسی خاله هه باس باهمین گوشواره برم . هرکی میتونه بره به خالم بگه هدیه نمیاد بجاش یه نفر دیگه رو دعوت کنن :/
+گوشم وَرَم کرده  عضله های پام گرفته گردنم انگار ع چار نقطه شکسته و بشدت کج مونده بغل انگشت دسم داره عفونت میکنه انگشت پام ب شدت زخم شده خونه دوسم بودم محبتش گل کرد چنگ انداخت جای ناخوناش رو دسم مونده ، تا چارشنبه که عروسیه شاخ در نیارم صلواااااات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
Gift