من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

75.مث من تابستونو سر نکنید .سرتون بی کلاه می مونه

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

چالش درست کردن بازیه حالا هرچی هس دقیق نمیدونم چیه به اسم  بااینا تابستونو سر بکنین . بعد ملت همینجوری فوج فوج توش شرکت میکنن . بعد من نشستم مثن خوندم اینا رو دیدم  واو مای گاد  هًو ور پیپیل لاکچری و ما خبر نداشتیم . ملت همه اهنگ خارجی گوش میکنن فیلم میبینن همه کتابخون بازی های خفن و سرگرمیای توپ بعد فی المثل بنده بخوام خودمو باهاشون مقایسه :/ اصن شدنی نیس. یه چیزی می مونه مث زندگی کسی که تو ناف اروپا زندگی میکنه با یکی که عضو قبیله کولوفو توی افریقاس . من حتی نمیتونستم اسم بعضی فیلماشونو تلفظ کنم . چرا واقعا :/

بعد یه سوال دیگم برام پیش اومده بود که ایا مثن تابستون با بهار فرق داره یا مثن با زمستون. من خب هیچ وقت روزهای تابستونم با بقیه روزهام هیچ تفاوتی نداشته . راسش من هیچ روزیم با روز دیگم فرق نداره . مثن به عنوان مثال بارز بخوام عرض کنم الان امروز روز دختره .فقط اسمش با روزای دیگه فرق داره در عمل یچی مث روزای دیگس هیچ تفاوتی تکرار میکنم هیچچچچچچچچچچ تفاوتی نداره با روزای دیگه حالا مثن  همین الان چالش بزارید روز دختر را چگونه گذراندید هممممه یه عالمه عکس و فیلم و فلان و چنان میزارن که کادو گرفتن . کلی کارای جدید کردن کلی جاها رفتن اوووو شما فقط این بازی رو رابنداز ببین ملت چه ها که نکردن تو این روز . بعد من چی ؟ هیچی هیچی هیچچچچی .

کلا احساس میکنم یا من مث ادم زندگی نمیکنم . یا ادما مث من زندگی نمیکنن یا من زندگی نمیکنم یا منم که دارم زندگی میکنم اونا زندگی نمیکنن یا ... :/


+خیلی بخوام تلاش کنم مثن ادا ادمایی که پیشنهاد دارن رو در بیارم میتونم بگم بازی کال اف دیوتی بازی کنین .فیلمم بزنین شبکه مستند یا شبکه نمایش فیلم ببینین .شبکه سه و یک ام دوتا سریال پریا و چرخ فلک ببینین :))دوتا جک جونور بیارید خونتون مثن مرغ عشقی چیزی ونگ ونگ میکنن سر ذوق میاین .حتی میتونم بگم برای اینکه صبا ونگ ونگ نکنن که بتونین راحت تا ظهر بخوابین میتونین روشون یه چادر که نه اون نازکه یه پتو مسافرتی بردارین بندازین رو قفسشون قشنگ ساکت میشن . بعد کتابم که اهلش نیسم فقط یه اقایی یبار رف یه کتاب فروشی واس ما کتاب شفای زندگی رو گرفت بعد من فک کردم واس درد و مرض و ایناس انداختمش کنار حالا دیروز گیرش اوردم دیدم نه گویی اشتبا میکردم چیزای خوبم توش گیر میاد یه کتابه واس بهتر زندگی کردن و خود شناسیو اینا ع این کتاباس که تو کتابفروشیا نمیزارن بفروشن مث اینکه . تفریحم که چه تفریحی بهتر از خواب :) اهل جایی رفتن نیسم زیاد ولی خونه ی مادر بزرگه رو پیشنهاد میکنم مخصوصا اگه تنهاس  اگه بدونین چقد خوشال میشه همیشه پیشش می مونین . البته راسش من خونه مامان بزرگم اینترنت با سرعت رویایی هست اینم میتونه یکی از دلیلایی باشه که غرغرای مامان بزرگمو به جون میخرم و شب میرم پیشش. اهنگم که کلا قاطی گوش بدین نچسبین به یه سبک هم قر دار گوش کنین هم گریه دار . کلا پیشنهاد خاصی ندارم چون کسی نیس امیر بی گزند روگوش نداده باشه تنها پیشنهادم همین بود . یا مثن البوم قبلی رستاک یا مثن پرواز همای یا علیرضا قربانی و سینا حجازی اینارو دیگه تقریبا همه گوش کردن منم هنوز دارم همونا رو گوش میدم .خارجکی ام که اصن اهلش نیسم .کیک و اینام بلد نیسم درست کنم غروبا یه شربت البالو با یه کیک دوقلو بخورید انقد سخت نگیرید مهم اینه که یچی بخورید دیگه .غذا و اینام من به شخصه همون دمی گوجه و لوبیا پلو با ماست و قرمه سبزی و اینا رو پیشنهاد میدم فقط  این بار خواسین بخورین به پیشنهاد من گوش بدین کاسه ماستو خالی کنین روش هم بزنین انقد خوش مزه تر میشه که باورتون نمیشه این همون مثن قرمه سبزی ایه که من قبلا میخوردم ؟ دیگه دیگه دیگه .اوووم گلدوناتونم هرروز اب بدین . حمامم یه روز درمیون برید اب هست اما کم است .دیگه جونم براتون بگه که شبا زود بخوابین . قبل خواب کلش بازی کنین الان تولد چارسالگیه کلن واره میتونین با یه جم دسگاهای الیکسر و گولدتون رو یه هفته بزارید رو حالت تسریع . بعد دیگه عرضم به خدمتتون گردو بخورین پوستشو بمالین به دستتون سیاه بشه اصن تابستونه و دس سیاه گردوییش:)) برید تو پارک از بچه ها بخواید دوچرخشونو بتون بدن یه دور بزنین .نترسین نمیخورید زمین بخورید زمینم هیچی تون نمیشه . نوشمک ها هنوزم خوشمزن گاهی بگیرین بخورین یاد دوچرخه بازی و نوشمک خوردن تو بچه گیاتون میفتین روحتون حال میکنه . مامانتونو ببوسین هر ازگاهی صداشو در بیارین جیغ بزنه کیف کنین باباتون میاد خونه سرتونو بکنین تو گوشی جوابشو ندین یکم حرص بخوره فشتون بده بعد هار هار بخندین . رمز وای فای رو عوض کنین به داداش یا خواهرتون نگید یه دعوا راه بیفته بخندین . همین دیگه سرگرمیای ما همینه دیگه شرمنده اگه هیچکدومش به دردتون نخورد :/ در کل ادم به درد بخوری نبودم هیچ وخ


+اینم لینک کسی که بازی رو راه انداخت و بقیه که بازی کردن شاید ب دردتون خورد


+تبریک :)

نظرات  (۶)

سلام والا من نه اهنگ خارجی گوش میدم نه اهل بازی های کامپیوتریم در حد وسعم کتاب میخونم وکار هنری انجام میدمو ..الی آخر منم وقتی پست دوستانی که تو این بازی شرکت کردن رو خوندم با خودم گفتم چرا همه شبیه هم هستن خدایا چرا سر گرمی های من اینقدر پیش پا افتاده هستن ولی شرکت کردم خب یه قل دوقل و لی لی هم بازی هستن :))
پاسخ:
من واقعا دوروز اول افسردگی گرفته بودم گفتم حتما یه جای کار میلنگه که همه انقد سرگرمی دارن و من انقد سرگرمی ندارم :/
هرکی یجور زندگی میکنه دیگه ماام اینجور :)) خداروشکر
متأسفانه زیاد از این کمپینای الکی که بین ملت ما مد شده خوشم نمیاد، مخصوصا تو اینستا که دیگه الی ماشاالله ..... آخه یعنی چی مثلا؟ این کمپین قراره تهش چی بشه؟ میخواین فخر فروشی کنین؟ میخواین عقده هاتونو بریزین بیرون؟ مثلا طرف اومده میگه من صبح که پا میشم فلان صبحانه رو میخورم و بعدش میرم نرمش میکنم و فلان کتاب رو میخونم و نمیدونم بعد از ظهر سان شاین میخورم و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه! چهارتا کلمه خارجی هم ردیف میکنه که مثلا من این فیلمارو دیدم و این کتابارو خوندم!
حالا اگه بری تو عمق ماجرا، طرف تا لنگ ظهر خوابه و برای ناهار صداش میکنن، بعد ناهارم اگه حال داشته باشه میره تو اتاقش و سرشو میندازه تو اون گوشی و ته تهش انگری بردز بازی میکنه! اصلا نمیدونه سان شاین چیه! بعد از ظهر خیلی هنر کنه میره یه لیوان آب میخوره که خودشو برسونه به شام! پرمفهومترین و قشنگ ترین فیلمی هم که دیده «زندگی به شرط چاقو» عه !!!!

کلا اینا یه مشت عقده ای هستن که دارن حقارتاشونو بروز میدن! اگه همه اینجوری بودن که ایران ما اینی نبود که الان هست! اینهمه انسان هنردوست و فرهیخته و روشن فکر!!!!!!!
پاسخ:

البته همشون اینجوری نیسن ولی خب پیدا میشن ادمایی که خودشونو یه چیز دیگه جا میزنن

در کل این چالش یا مسابقه بر خلاف بقیه چالشا چیزای خوب زیاد توش بود

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۲ هولدن کالفیلد
چه کسی گفته گوش دادن آهنگ خارجی کلاسه و ایرانی بی کلاسه؟ فیلم دیدن چه کلاسی داره؟ اینکه من اینجوری تفریح میکنم چه اشکالی داره؟ مگه من گفتم "من خوب وقت میگذرونم"؟  چقدر تاکید کردم که هر کسی هرچیزی که دوست داره رو معرفی کنه؟ هر موضوعی که دلش میخواد رو؟
پست شما رو هم به عنوان پیشنهاد لینک میکنم، فقط یادشون باشه من به شما نه کنایه ای زدم ، نه تیکه ای انداختم نه حتی سعی کردم خودم رو از شما بالاتر نشون بدم، نمیدونم شما چطوری به خودتون اجازه میدید من رو اینجور راحت زیر سوال ببرید...
پاسخ:

فک کنم کلا پست بنده رو اشتباه متوجه شدین😐 من چیزی ک دوس داشتم رو گفتم ولی هیجا نگفتم ک اونا با کلاسن من بی کلاس😐 من تعجب کردم از این همه تفاوت بین وقت گذروندن من و شما😐 من کسی روزیر سوال نبردم ولی شما خیلیخوشگل هرچی خواسی گفتی

بازم مچکر


یعنی خودتو فقط عشق است که به درد بخور ترین حرفا و پیشنهادا رو تا الان از تو خوندم به قرآن .
خیلی باحال بود لذت بردم ....

پاسخ:
زندگیا باهم خیلی فرق داره سلیقه ها خیلی فرق داره ولی بالاخره یچی پیدا میشه ک بین من و بقیه مشترک باشه .این مسابقه خوبیش همین بود
خو منم یـه زندگی خیلی معمولی دارم و بنظرم منم اصن زندگی نمیکنم :-( 

اما پیشنهادات تو خوب بود و به درد من میخوره :))‌ 

مچکر 
پاسخ:
خیلی جالبه این همه تفاوت بین زندگیای مردم توی یه کشور :/ حتی توی یه شهر :/
چاکریم
گیفت عزیزم ترکوندی که:دی
پاسخ:
چااااکریم:)