من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

3. من دوس ندام فعلا ایرانی باشم

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ
240 نفر ایرانی تو چن تا کانتینر موندن اجازه ندادن ایران بره جنازه هاشونو شناسایی کنه بیاره تو ایران حتی فرستاده ی ایرانو ک پاسپورت و ویزای سیاسی داره رو نذاشتن بره تو یه کشوری که جنازه هاش مردمشو شناسایی کنه بیاره .اون وخ اینا میزارن امانو و فلان و چنان بیان ع نیروگاهاشونو امار بگیره سگ و شغال بیان تو ایران با کلی هیئت همراه .اسمشم میشه اقتدار روز افرون ایران .
نه بحثی هس نه چیزی صلاح مملکت خویش خسروان دانند فقط کاش خسروان بدونن هستن یه عده ای ک ارزوی نبودنشونو دارن .
ایرانی ک نتونه مث کلی کشور سفیر پدر سوخته ی وهابیای لجنو بندازه بیرون ع کشورش.نتونه جلوی ظلم وایسه ایرانی که سفیر یه کشوری با زیر شلواری بیاد با مسئولاش حرف بزنه و ایرانی که سرش مث بوشوِک پایین باشه هرکی رد شه بزنه تو سرش بعد مسئولاش بگن به به این چه اقای خوبی بنظر میومد میخوام صد سال نباشه ک به این روز بیفته . خدا ذلیل کنه باعث و بانی این فاجعه رو بااونایی رو ک دارن زیر سیبیلی ردش میکنن بره . فقط سر رهبرمون سلامت باشه فقط همین .ایشالله باشه و سربلندی ایرانو یبار دیگه ببینه
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۰
Gift

نظرات  (۲)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۸ سید ظهیر قاضوی
عالی بود
پاسخ:
baw to injam k hasi pesar salaaaaaaam ^_^
۱۷ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۳ سید ظهیر قاضوی
همه جای ایران سرای من است!
بله اینجوریاست.