من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

میدونین
من نمیفمم معنی اینکه میگن فلانی کم حرفه یعنی چی؟
خود من قبلا ادم کم حرفی بودم.ینی حرف واقعی کم داشتم ولی پرحرف بودم ینی ساکت نمیشدم انقد ک بم میگفتن ان شرلی .

ولی الان ادم کم حرفی شدم . ینی کم حرف میزنم ولی شاید کسی باورش نشه چقد حرف تو سرم که نه توی دلمه . اونایی ک حرفاشون تو سرشونه به نظر من ادمایی ان ک حرفاشون جدیه ولی حرفایی ک تو دل منه خیلی خیلی جدیه .حرف دل مهم تر از حرف توی سره .حرف توی سر نمیتونه قلب ادمو چل تیکه کنه ولی میتونه قلب یکی دیگه رو بشکونه .. ولی حرفی ک توی دله میتونه ادمو منفجر کنه و میتونه یکاری کنه که یه ادم شادی ک همه با خنده های طبیعیش میشناختنش و همه بخاطر خنده های ع ته دلش باش رفیق میشدن رو تبدیل کنه به ادمی که وقتی دوساش تو چشش نیگا میکنن بدون استثنا بگن :تو یه چیزیت شده ها :/ و من هم دهان گشادم رو باز کنم و لثه هامو بریزم بیرون(اخه دندونای من خیلی ریزه و بیشتر وقتی میخندم لثه های لامصبم میان بیرون) و بگم من هیچیم نیس ولی تو دلم بگم ک ع دست خدا ناراحتم .ع دس خدایی ک فقط میگه همه کارام حکمت داره و انقد شعور به منه بی شعور نداده ک حکمت کاراشو درک کنم و بخاطر لج کردن باهاش نمازمو نزارم کنار . نمیدونم چرا ولی خدا قفل کرده رو من:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
Gift