من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

9. من برای دوست پیدا کردن بلاگر شدم فقط

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ
چقد دوست پیدا کردن تو بلاگ سخته . توی بلاگفا یه سری دوست دارم که الان از مجازی بودن در اومدن ولی اینجا نمیتونم با بلاگرا رفیق شم نمیدونم چرا احساس میکنم سطعشون بمن نمیخوره .باس اول یه امتحان تعیین سطح میزاشتن برا عضو بلاگ.ای ار شدن
اینجا هیشکیو نمیشناسم . وبلاگ کسی بنظرم مث بلاگفایی ها گرم نمیاد.نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اینجا اصلا مث بلاگفا ادم راحت نیس انگار رفتی خونه یکی دیگه نمیدونم میتونم عادت کنم بهش یاباز میرم همون بلاگفای کوفتی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
Gift