من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

11.و بدترین اتفاقات توی پاییز برام میفته

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ
هرکسی دور و ور منه ازاومدن پاییز خوشحال میشه . من اما هیچ وقت نتونستم خودمو قانع کنم از اومدن پاییز خوشحال بشم یا لااقل یکم از حس تنفرم به این فصل کم کنم . حتی دلیل این حس تنفر ام نمیدونم چیه و ازکِی اومده سراغم فقط میدونم خیلی حس عمیقیه .
نه مث اکثر مردم به این فصل الرژی دارم نه سرما خوردگی های خفن میگیرم.قبلا فک میکردم چون مهر با باز شدن مدرسه ها یکی میشه اش بیزارم. در صورتی که من از مدرسه فراری نبودم. وقتی مدرسم تموم شد بازم همین حسو به پاییز داشتم . بعد فک کردم شاید چون باید برم دانشگاه این حسو دارم و استرس درسه که پاییزمو خراب میکنه ولی بعد دیدم پس من این حسو قاعدتا باید به بهمن ام داشته باشم چون ترم جدید شروع میشه . ولی نداشتم. والانم ک خونه نشینم و شغل شریفی ندارم هم همچنان این حس رو به پاییز لعنتیه خودم دارم
پاییز که میخواد شروع بشه انگار که قلب من ده تیکه میشه یه تیکش میره کنار کبدم یکی کنار کلیه یکی میاد تو گلوم یه تیکش سرجاشه خلاصه هرتیکه میره یجا . اخر پاییز اما احساس میکنم یه تیکه ع قلبم نیس . نگرانش نمیشم که نکنه پیش کسی یا جایی مونده باشه این احتمالو میدم که خب شاید طی تقسیم شدن قلبم اون تیکه جای بدی افتاده و شاید حتی دفع شده :/
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۴
Gift

نظرات  (۳)

کاملا موافقم یا به عبارتی (Hell yeah)
من خودمم از بلاگفا اومدم و چیزی که شما گفتید رو واقعا درک کردم
البته الان دیگه بلاگفا به فنا رفته و خودش هم مثل دوران سابق خودش نیست!
بلاگ هم به اون مرحله میرسه اما نیاز به زمان و تجربه داره!
پاسخ:
اینجا انگار خیلی فرهیخته تر صبت میکنن و برای ادمی مث من که عادت داره از  هردری بگه بدون حتی ذره ای جدی بودن موندن توش خیلی سخته ولی ما میتوانیم:))

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۱ علیرضا توحیدی
:|
منم تولدم تو پاییزه ولی خودم دوسش ندارم خیلی!
+ امسال ولی پاییز خوبی بود، نسبت به سالهای گذشته ...
پاسخ:
عه پ کیکم خوردین :))
من یه بهاری ام و به فصلای دیگه هیچ علاقه ای ندارم
برای من ولی بدترن پاییز عمرم :(
سوز و سرما خر است.
پاسخ:
بعله بعله خر است:(