من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

13.هی از یکی اصرار ع اون یکی انکار

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ
نمیدونم چرا با مامانم خیلی اختلاف سلیقه دارم . بااینکه 24-23 سال ازم بزرگتره ولی هیچ وخ باهم جور نمیشیم .مثن
مامان :هدی میخوای یکم ارایش کردن یاد بگیری ؟           من : نه مامان اصلا بنظرم کارجالبی نمیاد
من:مامان میشه با دوستم بریم مشهد                        مامان: نه دوره خودمون میریم حالا
مامان : هدی اتاقتو جم ُ جو میکنی؟                           من:نه مامان تو اتاق من ک کسی نمیاد
من:مامان اتاقمو رنگ کنم ؟                                     مامان :نه احتیاجی نداره
مامان هدی این مانتو قشنگه میخریش؟                      من : نه مامان قشنگ نیس
من: مامان این کفشه رو بخرم؟                                مامان : نه پسرونس
هی مامان:...   من:نه                                          هی من:... مامان:نه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
Gift

نظرات  (۹)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۵ علیرضا توحیدی
:)))))))))))))))
+ مامان جوون خیلی خوبه :-)
پاسخ:
اره خیلی خوبه ولی بازم اختلاف سلیقه امون از اختلاف سنمون خخخخیلی بیشتره
۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ علیرضا توحیدی
اختلاف سلیقه که اشکالی نداره :))
پاسخ:
بعله یکم موردی نداره ولی این همه اخه :/
ما که میسوزیم و میسازیم وفداشونم میشیم قربون شکل ماهشونم میشیم
مامانت راس میگه، تو خُلی :)))))
پاسخ:
خخخ بعله خب شمام مَمَن اتی هسی دیگه :)))
مشهد سرده همون بهتر که نیومدی!
پاسخ:
اینجا ام همچین گرم نیس جناب
چرا بابا تهرون خیلی هواش خوبی؛
لااقل این روزایی که من تهرونم هواش خوبه!!!!
پاسخ:
عه خب من امروز تهران بودم .نوبنیاد. بسیار سررررد و طاقت فرسا :( من ع سرما متنفرم
مشهد سرماشم عالیه :))
بر اکس!!!! سرمای مشهد سوزه!!!! میاد تا مغز استخون!!!

من الان چن روزه تهرانم؛ شاید صبحای اول وقتش سرد باشه ولی سرماشم لطیفه! مث مشهد خشن نی!!!!
بر اکس!!!! سرمای مشهد سوزه!!!! میاد تا مغز استخون!!!

من الان چن روزه تهرانم؛ شاید صبحای اول وقتش سرد باشه ولی سرماشم لطیفه! مث مشهد خشن نی!!!!
پاسخ:
اره خب مشهد سوزناکه :)
من وقتی میام تهران حالم ع نوع بد دگرگون میشه اصن عادت به اون همه شلوغی و بی توجهی ادما ندارم . انگار هیشکی محل به هیشکی نمیده این رفتار تهران خیلی خشن تر از سرمای مشهد یا هرجای دیگس فک کنم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۸ فروردین دخت
طبیعیه خب...قدرسو بدون ولی..مامانتو میگم..
پاسخ:
بعله فرشته اس جاش تو قلبمه قدرشم خیلی زیاده برام :)
زنده باشین خانوم :)
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۹ فروردین دخت
قدرشو... !!