من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

25.خدا باعث و بانی شو...

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بعد ما یه مریضی گرفتیم به اسم روده تحریک پذیر.در همه حال یه باد شدیدی در وجود بنده حرکت میکنه ع چپ به راس ع راس به چپ رژه میره بعد انگار تمام اعضا بدنم از داخل رو هواس داره شنا میکنه.انگار هیچی تو شکمم سر جاش نیس:/خیلی احساس بدیه یه موقعایی فک میکنم حالم بده بعد یکم که میگذره میفمم اَااَاَ اون موقع چقد خوب بودم .کافیه یه استرس کوچیک یه ناراحتیه کوچیک یه اصاب خوردیه کوچیک بوجود بیاد این  باد تبدیل به طوفان میشه:(ینی یه تحریک عصبی میتونه منُ منفجر کنه به معنای واقعی

اینجوریه که وقتی ازم میپرسن خوبی؟نمیدونم الان بَدم یا تازه این بهترین حالتمه  وبدتر از اینم میشه. اینجوری خیلی بده ادم حتی از خوب بودنش ام هیچ لذتی نمیبره :/

بعد تو این شرایط که ادم نمیتونه میوه بخوره نمیتونه هله هوله بخوره نمیتونه سبزی و حبوبات و گوجه و تخم مرغ و کوکو و قورمه سبزی و ... رو بخوره میفمه که ادم در شرایطی میتونه بدبخت ترین ادم روی زمین باشه. من وقتی نتونم املت و فلافل بخورم میخوام دنیا نباشه :(

هر کار میکنم بهتر نمیشم قسمت بد ماجرا اینه که هیچ کسی ام نمیدونه چیکار کنم بهتر شم :((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
Gift

نظرات  (۳)

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۸ امیرحسین 210
سلام ، می تونی به این نگاه کنی که با نخوردن این آشغالیجات (:دی) احتمال ابتلا به سرطانت خیلی کمتر شده و بدن سالم تری خواهی داشت ;)

پاسخ:
سلام امیر اقای گل :)
والا ما اشغالیجاتم نمیخوریم هیچ کمکی به بهبودی اینجانب نکرده وروز به روز بد تر هم میشویم :)) ولی ایده خوبی برا گول زدن بود مچکر ^_^
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۸ علیرضا توحیدی
املت و فلافل :))))))))
پاسخ:
املت جان و فلافل جان ^_^
یاخدا :|||||
پاسخ:
بخدا :////