من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

28.حالا لباس چی بپوشیم:((

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

پررررر از فکر بودم پر از استرس .یه خالی بسته بودم دوسال پیش برای یکی ع دوسام بعد مجبور شدم ادامش بدم .بعد ازاونجا که همیشه مامانم اینا دروغای مارو میفمیدن من هیچوقت اعتماد به نفس دروغ گفتن رو نداشتم و الانم ندارم گویی _دوسم میگه من وقتی دروغ میگم قیافم تابلو میشه و فک کنم راس میگه چون همیشه دروغامو میفمه و مجبورم راسشو بگم بهش حتی یه دروغ کوچولو ام نمیشه بش گف_ ع دوسال پیش تاالان فکر میکنم که دوسم فمیده من خالی بستم و الان داره برام نقش بازی میکنه که مثن نمیدونه.میدونین شرایط بدیه که ندونی یکیو اوسکول کردی یا دور ازجونتون خودت اوسکول شدی:/ داشتم به همینا فک میکردم که مامانم باز گف لباس نداریم چیکارکنیم.داد زدم حالا کوووو تاعروسسی دایی تازه دی هسیم عروسیشم که 26 اسفنده وقت داریم فعلا .بنده خدا کپ کرد . گف اونو نمیگم که . گفتم حالا عقد فاطمه _دوس جانم_اخرای بهمن یا تو اسفنده اصن شاید نرم من. گف اونم نمیگم. این دفه من کپ کردم . گفتم دیگه کی :( گف 29 بهمن عروسی خالته :/ هم مث یخ وا رفتم هم داشتم ع خوشالی میترکیدم. ینی داریم؟مگه میشه؟ این همه اتفاق خوب و من انقد دپرس . دیگه بسه .دیگه وجدانا دپرس بودن جایز نیس عروسی خاله کوچیکمه که با هم بچه بودیم بازی میکردیم:) و این شد که تصمیم گرفتم غم ها را دور بریزم و برم دنبال لباااااس :)) چون باغم که نمیشه رف دنبال لباس :)) باس با نیش باز رف

+البه الان زنگ زدن گفتن عروسی خاله هه 21 بهمن شد . مگه ما فامیل درجه یک نیسیم الان باس بفمیم که یه ماه دیگه عروسیشه ایا؟؟؟؟

+نتیجه اخلاقی اون قسمت اولم اینه که دروغ نگیم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
Gift

نظرات  (۳)

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۲ سید ظهیر
خالتم شوهر کرد شما هنوز موندی تو خونه؟ نچ نچ نچ
من اگه دختر بودم تاحالا ده باره عروس شده بودم :\
یه کم تو وبلاگت متنای ادبی و شکست عشقی (؟) بنویس تا ملت بلانسبت خر بشن!!!
پاسخ:
اررههههه خب خدا به مادر پدرت رحم کرد تو دختر نشدی وگرنه بااین زبونت صدرصد باس تا اخر عمر نگهت میداشتن.
ای بابا شکست عشقیم نمیاد . اصن عشقم نمیاد میدونی انگار این اپشن رو ما نصب نشده :)
ما یه هفته قبل عروسی خالم عروسیشو فهمیدیم:))))) دنیا چنج شده گیفت:))
پاسخ:
وااااای چقد عالی منم میخوام یدفه با بچه سومم بیام تو جمعخانواده غافلگیرشون کنم:))
آره دروغ خوب نیست نگین بهتره.
:)))

پاسخ:
اره خودمم به همین نتیجه رسیدم جدیدا