من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

34.و من الان پام رو ب قبله درازه

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ق.ظ

نصیحتی داریم دوستانه طرز استفادش ام اینه که تا اخر عمرتون اویزه گوش کنید ،آن هم این است که اگر فک میکنید حتی یک درصد ک ناز کردنتون فایده نداره حتی ریسک امتحان کردنش رو ام نکنین یا دوستانه تر عرض میکنم ک ع قدیم گفتن ناز کش داری ناز کن ،نداری پاتو رو به قبله دراز کن(دور ع جونتون)

میدونید تجربه کردم ک میگم ینی الان دقیقا وسط تجربه هستم و نه راه پس دارم نه راه پیش.باخودتون همچین نکنین :/هیچ وخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
Gift

نظرات  (۴)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۴۳ محمد فائزی فرد
هم :))
هم :((


پاسخ:
ولی نظر من فقط :(( است
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۵ علیرضا توحیدی
آخه چرا واقعن؟! :|
پاسخ:
چی چرا
چرا ناز کِش ندارم یا چرا رو به قبله ام؟ سوال اول جوابش اینه که چون بدبختم . دومی ام چون خیلی بدبختم :(
واقعا پات رو به قبله درازه؟
پاسخ:
دراز بود . الان اوضام بهتره کمی نازمان را خریداری کردند
فکر کنم از اون دختر لوسا باشی که تا ۵ سال پیش واسه پاستیل با همه قهر می‌کردی :|
پاسخ:
اشتبا فک کردی من تا پارسال اصن پاستیل دوس نداشتم :)) من دو تا پسر بزرگ شدم شباهتی به دخترای معمولا لوس ندارم البته دختر اگه لوس نباشه دختر نیس