من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

49. خوب شد اون روز نیومد دزده

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

چن روز پیش رفته بودیم یه ارایشگاه ، امروز این خبر رو ع ارایشگاهی که رفته بودیم شنیدیم

+تگزاس شده برا خودش اینجا ،این خانوم صابخونه ما بود قبلا خیلی خانواده خوب و ارومی هستن به هیچ کسی کاری ندارن بنده خدا فقط شانس نداره

+دختر عمه منم دیروز داشت میرف مدرسه دخترش ،تو اون کوچه هیشکی نبود دو تا اقا با گونی مث خارجیا داشتن میومدن سمت خیابون . نرسیده به دختر عمم یکیشون میگفته کاری نداره چاقو رو میزاری زیر گلوش میگی طلاهاشُ بده هی اون یکی میترسیده میگفته من نمیتونم هی یارو با حرص میگفته اصن تو فقط نیگا کن من چاقو میزارم تو کمک کن . دختر عمم داشته پس میفتاده که یهو یه زنه ع مدرسه میاد بیرون اون دوتا ام میزنن به چاک . بد زمونه ای شده طلا وبدل فرق نداره نندازین طلا و این چیزارو .

+یارو سی ملیون طلا دزدیه سه ملیون فروخته . انقد الاغ اخه ادم :/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
Gift