من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

54.خوشال نشو ولی بقیه رو خوشال کن

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

یه موقعایی ام هس که هیچ چیزی ینی هیچی تاکید میکنم هییییچ چیزی ادمُ خوشال نمیکنه . هیچ چیزی ام ادمُ ناراحت نمیکنه . برای کسی ذوق نمیکنی .به کسی حسودی نمیکنی .نمیگی وای چه خوب فلانی اینجوری شد نمیگی خوش بحال فلانی که فلان اتفاق براش افتاده . بعد قبل اینکه خود ادم اینُ بفمه یکی دیگه میفمه این حالُ. مثن واس خود من اگه بخوام مثال بزنم ع جلو بستنی فروشی رد میشیم خودشُ خفه میکنه بریم بستنی بخوریم ولی من مث چیز سرمُ میندازم پایین و رد میشم یا مثن میکشه خودشُ ذرت بخوریم ، ذرت مکزیکی که من جونم براش در میرف باز مث چیز کلمُ میندازم پایین میرم . چن بار پیشنهاد فلافل دونونه های سیدُ با هش تا سس سفید رو خیلی ریلکس رد میکنم. جای شیرینی عقدش بم پیشنهاد یه فلافل میده و من خیلی خیلی خیلی عادی برخورد میکنم . وقتی برام میگیره فلافل ُ داریم میریم خونشون تو راه بم گف اگه میدونسم انقد عادی برخورد میکنی هیچ وخت پیشنهادشُ بت نمیدادم. من گنا دارم ها . گنا دارم که کلی اتفاق برام افتاد که انقد این چیزا برام عادی شده ولی اونم گنا داره .هرکاری میکنه خوشال شم بگه حواسش بهم هس بگه هنو منُ ننداخته کنار ولی من را نمیدم .من جاش بودم چیکار میکردم .

گاهی اوقات خیلی خود خواه میشیم . خیلی خودخواه میشم خودمُ میگم اصن گاهی وقتا خیلی نامرد میشم انقد که چون خودم ناراحتم ناخواسته یکاری میکنم همه از ناراحتیم ناراحت بشن . منی که حتی اگه داشتم منفجر ام میشدم نمیزاشتم کسی بفمه هیشکی نمیفمید ولی الان قبل خودم همه میفمن هممممه .

+نتیجه های اخلاقی :پیشنهادای بستنی ذرت فلافل پیتزا نوشابه دوغ کوف زهر مار هیچ پیشنهادی رُ ع طرف دوستتون که میخواد خوشالتون کنه رد نکنین مستقیما کارخرابی میکنین تو ذوقش .ذوقی که توش کارخرابی بشه اصطلاحا کور میشه . دوم اینکه همیشه یه جور باشین مثن ببینین تاالان چیجوری بودین همون جوری بمونین . عوض که بشین برای بقیه غیر قابل درک میشین فک میکنن دارین ادا درمیارین نمیفمن که یه چیزایی عوضتون کرده نه که نفهمن ها درک نمیکنن .سوم اینکه فلافلتان را با سس سفید و دوغ میل کنید . سس قرمز معمولا تند است و برای معده مضر است ،البته که سس سفید ام چاق کننده است ولی مشکل شماس بنده 47 کیلو استم و نیازی به رعایت این نکات ندارم .درضمن فلافل برای معده مشکلی ایجاد نمیکنه من باهاش صبت کردم خیالتون راحت . دیگر اینکه عید است کمی به فکر همنوعان خود باشید به مادر خود در خانه تکانی کمک کنید به اجیل های عیدتون دس نزنید توی عید میرید مهمونی یادتون باشه شیرینی رو بعنوان شام یا ناهار نزاشتن اونجا گذاشتن که دهنتون رو شیرین کنین خودتونُ خفه نکنین در مورد قلیون وسیگار توصیه ای نمیکنم نکشید که چی بشه ؟چیپس و پفک نخورید که چی بشه ؟ماه در میاد که چی بشه ؟میخواد عزیز کی بشه؟ بقیه نتیجه ها باشه برا بعد فقط دوستای مهربونتونُ دو دستی بچسبین اونا حتی اگه ازدواج هم بکنن هنوز شما رو دوست دارن اگه شوهرشون-زنشون بزارن ، اگه دیدید نمیزارن دوستتون باتون مهربون باشه ام مشکلی نداره فقط یک قاشق غذا خوری مرگ موش . شب بخیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
Gift