من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

55.چیک چیک ،سلفی

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ
بعد یه تب عکس و خاطره و اینا تو خانواده ما را افتاده که بیا و ببین حالا یا دائم میگردن عکس و فیلم قدیمی گیر میارن البوم بچگیا گیر میارن یا سعی میکنن خاطره بسازن همش دوربین به دس هی فرت فرت عکس. البته 3/4 خاطراتشون وسط قلیون کشیدن داره ساخته میشه . بعد توی عروسی که بودیم گوشیای خانواده حالا بجز من و مامانم همه سامسونگه و دوربیناشون توپ . هی تند تند سلفی های بزرگ . مثن یه سلفی داریم کل خاندان توشن یه سلفی داریم تو اینه داییم گرفته همه نوه ها و بچه ها و داییا و خاله ها واینا همه هستن. خلاصه هی چپ میگف سلفی ما با لبخند برمیگشتیم همزمان سمت راست یکی میگفت سلفی همه سریع برمیگشتن. دیگه عقد تموم شده بود همه داشتن یاالله یالله میکردن که مردا برن دیگه پخش شده بودن منم گوشیمُ دراوردم گفتم سلفی، همه مث فشنگ دوییدن پشت من که تو سلفی باشن غافل از اینکه گوشیه من دوربین جلو نداره :)) چن ثانیه ای همه زل زده بودن به بالای گوشیم یکی برا اون یکی شاخ میزاش یکی لپ بغلیشُ میکشید یکی صدا میکرد عروس دامادم بگین بیان تو سلفی باشن و اینا بعد اخرش نمیدونم چیشد کدوم ع خدا بی خبری منُ لو داد :/ نه هیچی چیز خاصی نشدفقط چن تا فش جدید یاد گرفتم خواستین بگین بتون یاد بدم :/
+گوشیم خیلی ام خوبه . لومیا520 .هرچی بگم کم گفتم اصن همیشه گفتم منُ لومیام ، شما همه .اینُ همه میدونن.دوربین سلفی میخوام چیکار واه واه
+سلفی خوبه ها ولی اخه الان اینجوری ما عکسارو پشت هم ردیف کنیم میتونیم یه فیلم 4-5 ساعته درست کنیم . انقد اخه:/
+چارتا عکس سلفی داریم اولش خالم و دختر خالم واسادن منم اون عقب روصندلی چشمم افتاده به اونا فمیدم دارن سلفی میگیرن. عکس دومی یذره بلند شدم که بدو ام . توی هنو دارم میدوئم با قیافه خیلی باحال:)) نزدیک بودم به خالم اینا و چارمی نیشم بازه و دارم باشون سلفی میگیرم . ادم باید برای خاطره کردن یه لحظه هایی تلاش کنه:)) اولش خوشال بودم ولی الان نگرانم کسی منُ تو اون احوال دیده باشه :((
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
Gift