من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

60.یاشاسین پنیر تبریزی :)

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

هی میگن صب زود پاشو تاظهر نخواب فلان چنان

بابا صب زود بیدار شدن انگیزه میخواد . اخه ادم بخاطر کره وعسل بازاری صب ساعت 8 بلند میشه؟ ادم برا پنیر کاله می ارزه ساعت 11 زودتر چششُ واکنه؟ عزیزم شما پنیر تبریزی بگیر خب، اگه من شب خوابیدم ؟ اگه من صب زودتر از خودت بیدار نشدم . شما پنیر تبریزی بگیر من از الان تا روزی که پنیرا تو خونس صب ساعت 5 واس نماز حتی ببیدار میشم . والله >_____<

+اصنم پنیر خالی ادم رو خنگ نمیکنه . نمونش خود من^__^

+من که خنگ نیسم یوخت :/

+دیگه باس تو موضوعات یه موضوع اضافه کنم با عنوان  - روزهای 23 سالگیم -  ^____^ چاکریم تولد شمام مبارک باشه مچکر

+وسط عیدی یهو رفتیم مسافرت ینی دوساله مسافرت یهویی منُ سوپرایز میکنه و هیچی ع این بهتر نیس با یه کوله بشینی توماشین فک و فامیل و بعنوان سرجاهاز باشون بری سفر اونم با کلی منتت رو کشیدن و اینا :) ادم مهمی ام دیگه :)دلقک نه بامزّه دلقک نیسم که بامزم خوش سفرم دلقک نه دلقک حرف بدیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
Gift