من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

72.لومیام دیگه با من نیس :(

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ
+گوشی اورده دو و هفصد :/ میگه خانوم اینو بگیر قول میدم هیچیش نمیشه حالا حالا ها :/ خب مردک اینو من بگیرم هرموقع خراب بشه تو مرده باشی ام من میام ع تو گور درت میارم خودتو گوشی میکنم . دو و هفصد :/ چی تو قیافه من دید که اون پیشنهاد وقیحانه رو داد بمن :/ مردک منو مسخره کرد ینی؟؟
+یه جمله معروفی من داششتم تو دانشگاه ، من و لومیام ، شما همه . همه بعد سلام بجای حال خودم حاله لومیام رو میپرسیدن .لومیا گوشیم بود ولی چون کسی اشنا نبود با این مدل گوشی همه میپرسیدن که لومیا چیه و اینا منم با افتخار میگفتم که لومیا 520 دارم . واسم مهم نبود که دوربین جلو نداره یا دوربینش پنجه یا فلاش نداره یا چار هسته ایه خب دوسال پیش ع این بهتر خیلی بود ولی من اینو دوس داشتم چون ویندوز بود .یجورایی مث لوبیا پلو بود باماست و لوبیای فراووووون :) عاشق ویندوز بودم ولی پول نداشتم یه گوشی بالاترشو بگیرم واس همین پایینترینش رو گرفتم ولی واقعا دوسش داشتم .یه سال وایسادم تا زردش اومد بعد خریدمش . اصن دنیایی داشتیم منو گوشیم .احساس میکنم من کمک بزرگی به نوکیا کردم برای شناسوندن لومیا به ملت .انقد که همه جا ازش میگفتم .واقعا ام عالی بود تا وقتی که دیگه اپدیت شد و حافظش کم شد  و یکم هنگ کرد . تبدیل شد به لوبیا پلو بی ماست که یکم ام یخ کرده ولی بازم قابل خوردن بود .کند شده یکم . و من به چشم خویش دیدم کارام جانم میرود :(
+رفتیم باخالم گوشی بگیره گیرررر داد به سامسونگa7منم رفتم قیمت هواوی5xپرسیدم . من بی بضاعتم لقمه اندازه دهنم برمیدارم زیادم اهل مارک و برند و اینا نیسم . مغازه داره گیر داد به خالم که 5x بگیر خیلی بهتره و اینا ماام گفتیم بگیر خوبه خب خیلی درموردش پرسیده بودم کسی نگفته بود مشکلی داره .خلاصه خاله هه گرف شب اومد خونه حالا صب زنگ زده که گوشی رو نمیخوام بیا تو بگیرش :/ من ام قبول کردم .با اینکه خودم قصد خرید همینو داشتم ولی یجوری ام انگار لوبیا پلوی پر لوبیا با ماست رو به زووووور بریزن تو حلق ادم :/ خوش مزس ولی زوریه :/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
Gift