من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

73.زپلشک اید و زن زاید و مهمان عزیزی برسد

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ
سه ماه پیش برای دوسم یه گلدون  گل خوشگل درست کردم و گذاشتم یه جا که جلوی نور باشه و رشد کنه که خواستن برن خونه ی جدیدشون بدم ببره .یجورایی دلم میخواس گل خونشونو من قلمه زده باشم . سه ماه بزرگش کردم از هر طرفش کلی جوونه زد باورم نمیشد اون فسقلی این همه جوونه زده باشه .خالم زنگ زد خونمون گف هدی پاشو بیا این دختره حالش خوب نیس همش داره عر میزنه .دختر خالمو میگف. سه روز رفتم دماوند پیش دختر خالم . حالش خوب نبود . یجورایی قاط زده بود . داشت میخندید ها یهو وسط خنده گریش میگرفت . نه نه از اونا که چارتا قطره اشک میاد نه ع اون گریه هایی که چشمشونو میبندن دهنشونو باز میکنن و های های گریه میکنن . واقعا اوضاعی بود .صبا با صدای گریه - به قول خالم عر زدن - های دختر خالم بیدار میشدیم .بالاخره باهم رفتیم که بره پیش یکی از استاداش مشاوره بگیره . اخه اونم مث من روانشناسی میخونه ولی چیزی ازش نمیدونه . ترم پیش Dsm  واسیب شناسی و این چیزا رو خونده بودن یادمه خودم که این واحدو خواسم پاس کنم اول ترم استاد اومد گف بعد این واحد همتون فک میکنین که یا افسرده این یا مازوخیسم هستین یا سادیسم یا .... چون تو اون کتاب کلی بیماری و اختلال رو نشونه هاشو میگفتن و ع اونجایی که ادم حساس میشه رو رفتارها ، رفتارهای خودشو با اون نشونه ها مقایسه میکنه و اینا . منم گفتم این حتما علائم افسردگی رو خونده واس همین فک میکنه افسرده شده و به تشخیص من اون خود ازاری داشت . خلاصه رفتیم پیش استاده و صد و بیس هزار تومن ناقابل واس 45 دیقه دادیم و اومدیم .با این که همکار بود :)) ولی خیلی گرون حساب کرد لامروت اخه فک کن 50 دیقه با یه همکار صبت کنی باس ازش پول بگیری :) واسش متاسفم خلاصه این دختر خاله ی ما اومد بیرون و هرچی گفتیم چی شد گف هیچی انگار دوتا دکتر دارن با هم حرف میزنن اتفاق خاصی نیفتاد :/ خلاصه بعد کلی فش خوردن و اینا یه کاغذ داد دس من گف که همکارم ـ اقای استاد مشاور ـ پیشنهاد داد این کارارو بکن حالت بهتر میشه تا سه هفته دیگه بعدم یه نوبت دیگه بش داد. حالا فک میکنین تو کاغذ چی نوشته بود ؟ نه چی نوشته باشه خوبه ؟ روزی یکی دوتا فیلم ببین . با دوستات برو بیرون . یه باغچه درست کن برا خودت .روزی نیم ساعت برو پیاده روی و در کمال ناباوری نوشته بود برو تمرین اسب سواری :/ ینی این تز هارو به استثنای این اخری  - اسب سواری - رو شب قبلش من خودم بدون دریافت وجهی به دختر خالم داده بودم . ینی این اقا در قبال دریافت صد و بیس و پنج هزار تومن از دانشجوش برای مدت چل و پنج دیقه همچین پیشنهادات ارزشمندی رو داده بود :/ خدا سایه شو رو سر دانشجوهاش نگه داره واقعا . اره داشتم میگفتم خلاصه این سه روز ما با دختر خاله هه بودیم و بعد اومدیم خونه و امروز صب در کمال نا باوری دیدم گل عزیزم که سه ماه با جون و دل بزرگش کردم همراه با تمام جوونه های خوشگلش به چوب خشک تببدیل شده و جالب تر اینکه سه روز دیگه دوسم اسباب کشی دارن و قراره برن خونه جدید و من قرار بود این گل رو ببرم خونشون :/  شما دریابید حال این لحظه مرا ضمنا ادرس یه مشاور خوب رو بدین بهم که بدون دریافت وجهی بگه الان من دقیقا چه خاکی تو سرم بریزم:/ بله بله من گدا استم پول به جونم وصله .
+مگه میشه تمام زحمت ادم تو سه روز دود بشه بره هوا :/ پووووووف یه روز رو اومدم با حال خوب شروع کنم نمیزارن که نمیزززززارن
+یوقتایی همه چی با هم همزمان میشه . و تنها کاری که از دس ما برمیاد فرستادن اب دهان بر مزار پدرٍ بزرگوار زندگیه .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
Gift

نظرات  (۲)

چه مشاور باحالی بوده :))
کلا مشاوره پولی یه جور پارادوکس نهفته توش داره! خب مثلا کسی که وسواس داره و یا بدبینه، وقتی میاد هزینه پرداخت میکنه و میره داخل بیشتر از اینکه حواسش به حرفای مشاور باشه داره به چیزای دیگه فکر میکنه :| البته شاید هم اینطور نباشه ها! نمیدونم!

+ چه گیاه لوسی بوده :| گیاه باید تو شرایط سخت یاد بگیره رشد کنه، جوری که اگه هفته ای دوبار بهش آب دادی از فرط خوشحالی درجا گل در بیاره
پاسخ:
اره خیلی باحال بوده مخصوصا پیشنهاد اسب سواریش عالی بووود
پولی باشه ها ولی انقد باشه که ادم همه حواسش موقع مشاوره به ساعت نباشه که مبادا یه دیقه اش حروم بشه
+گیاهم گیاهای قدیم
وواااااااییییییییییی چخده گرونننن :((( یعنی چی؟ این مشاوره ها چرا اینخده گرونه قیمتشون :-/ 

ایشالا حال دختر خاله بهتر شه :-* 

گوشی نو هم مبارکه :-* 
پاسخ:
چون یارو خیلی فک کرده این اراجیف رو ساخته خیلی ریسک کرده چون اگه بمن این اراجیفو تحویل میداد اندازه ای ک خرج بیمارستانش بشه صدو بیس ملیون تومن میزددددمشا
+مچکککککرم ممنان